Por

Un relat de: Soliloqui

Ella té un traç d'esperança dibuixat amb els seus cabells.
Ella té un somni blau dibuixat a l'ull dret.
Ella té un missatge pintat de verd a l'ull esquerre.
Ella té un sac d'il·lusions que l'ajuden a tirar endavant.
Ella té unes paraules retingudes entre els seus llavis a punt d'estendre el vol.
Ella té una clau amagada dins el seu cor.
Ella té un miratge amagat a les seves mans.
Ella té unes lletres escrites amb rosa als seus dits.
Ella té un secret que mai ha explicat tatuat a la seva pell.
Ella té un cau ple de tresors a la cama esquerra.

Però no entén perquè l'esperança sense força no fa res.
Ni perquè no es llança per aconseguir els somnis.
Ni perquè no veu els missatges pintats de verd.
Ni perquè de vegades oblida on s'amaga el sac d'il·lusions.
Ni perquè no deixa anar les paraules retingudes als seus llavis.
Ni perquè encara no ha trobat la clau.
Ni perquè hi ha miratges que no pot arribar a veure.
Ni perquè no de sobte es mira als dits i ha oblidat com llegir.
Ni perquè hi ha secrets que tot i saber que fan mal, no explica.
Ni perquè busca i no troba dins un cau sense fons.



…i és que ella no entén res perquè ella no sap que el que li passa és que té por.

Comentaris

  • Genial!!!![Ofensiu]
    GTallaferro | 25-02-2007 | Valoració: 10

    Un arquetipus tan universal com la por, com pot ser tractat i experimentat de tantes maneres. Ho dic perquè jo tinc un relat que es diu POR, i ostres, comparat amb el teu, el veig tremendista i fatídic.
    Estic d'acord amb el comentari de màgia. Una forma molt diferent, inclús diria que més optimista de tractar el tema de la por. Una prosa poètica molt bella, que no sé, fa que la Por no sembli tanta por i sigui més suportable.
    Una abraçada!!!!

  • La por[Ofensiu]
    Melcior | 05-02-2007

    no la deixa coneixer a ella mateixa , si no es coneix no pot estimar-se ,i si no s' estima no pot descobrir ni gaudir dels seus secrets extraordinaris.
    Endavant.

  • m'agrada[Ofensiu]
    màgia* | 17-01-2007 | Valoració: 8

    m'agrada aquest relat, suposo que és una manera diferent d'entendre la por.

  • Yuna | 17-01-2007

    M'agrada el silenci, però el silenci que tinc ara. He viscut també el silenci del que parles al teu relat i m'hi he identificat. M'ha fet mal recordar-ho, però sempre van bé els records per valorar més el que tenim.

    Camina pel traç d'esperança del teu darrer relat i pensa que potser, el que no facis avui.. per demà ja serà massa tard.

    Un petó

    Txell

l´Autor

Foto de perfil de Soliloqui

Soliloqui

52 Relats

100 Comentaris

49993 Lectures

Valoració de l'autor: 9.24

Biografia:
Vaig nèixer una matinada del mes de juny del 1986 entre la boira que caracteritza la Plana de Vic...

Vaig crèixer entre il·lusions , pintant somnis de colors difuminats amb somriures, fins que vaig adonar-me que no es pot viure només de somnis i pinzells de colors de l'arc de sant martí...aleshores, vaig començar a refugiar-me entre lletres i papers...

Llicenciada en biotecnologia però amb alguna vena literària, que encara no sé d'on ha sortit... faig soliloquis sobre paper que problablament no tenen cap sentit...però m'ajuda a truere tot allò que m'ofega dia a dia.... i de vegades, em deixen un xic millor.

Amenaces a l'autora,reclamacions, propostes o... el que vulgueu a:

[[soliloqui_2808@msn.com]]




www.fotolog.com/soliloqui

[[...Y que, por fin, el tiempo borre las heridas. Y tus fantasmas nunca mas vuelvan a verme.]]