Plou!

Un relat de: Yáiza

I plou fort, molt fort. Tot el dia que queien gotes desolades. I jo portava tot el dia de mala lluna, amb una angoixa que no em deixava respirar, pensant, rumiant. Amb males idees contra tothom, sense poder viure tranquil•la.

I ara per fi, ha començat a ploure amb força. He pujat la persiana de la terrassa i he vist caure la cortina de pluja. I sense pensar-m’ho dos cops he sortit i m’he deixat mullar. Que tota l’aigua del cel m’esbaldís les pors i les angúnies, que em netegés per dins. He escorregut el pessimisme i l’he llençat per sobre la barana, m’he calçat una bona dosi d’optimisme somrient a la pluja i al cel ennuvolat. Després d’una dutxa d’aigua freda d'allò més natural, estic preparada per veure el món amb millors ulls.

Em sento millor i ha parat de ploure. Faig esforços per mantenir el que ha aconseguit la pluja, però sens dubte el millor moment ha estat quan he notat que em mullava sense manies, sense por a un possible refredat. I ara ho comparteixo amb vosaltres, ja ho sabeu, si el temps és tan fosc com el vostre ànim, aprofiteu el millor moment per posar-vos sota la pluja i reconciliar-vos amb el món!



Comentaris

  • Sí...[Ofensiu]
    ESPIRAL | 02-09-2006

    potser, si que és una bona terapia aquesta...si més no, per esbravar-se de forma momentània...será qüestió de seguir el teu exemple...jeje. 1abraçada. ESPIRAL.

  • Flanagan | 02-09-2006

    M'encanta la pluja. I m'agrada molt la sensació que et dóna al final del relat. Jo de vegades també l'he sentida!
    M'agrada en particular la frase: "després d'una dutxa d'aigua freda d'allò més natural".
    Doncs res, bon relat!
    i a vera si escrius alguna cosa aquests dies!:D
    1 ptó.

    Alexander

  • a mi m'agrada molt la pluja[Ofensiu]
    Shu Hua | 20-06-2006

    Quan jo era petita i plovia, recordo al meu pare que em deia: nena, posa't l'abric i les botes d'aigua, que plou. I sortiem a mullar-nos. Un dia vaig provar a sortir sense protecció. I va ser encara millor. Jo he procurat transmetre aquesta il.lusió i ara sóc jo qui diu: nena, agafa l'impermeable i les botes que plou. I si algun dia me'n descuido, ja m'ho recorda ella.

    Vaig estar molt contenta de coneixer-te i gràcies per llegir-te el meu conte i recordar-lo.
    Un petó
    Glória.

  • Fotos lletrades[Ofensiu]
    Enús | 13-05-2006

    M'he llegit tots els teus relats i he trobat quelcom que tens en comú en tots ells, que no tothom pot dir que es capaç de fer. Saps retratar amb lletres a la perfecció. Encara que penso que la paraula no és retratar, però com una cosa tant lliure com el llenguatge en el fons no ho és, no trobo la paraula exacta per descriure la teva forma d'escriure. Si fos retratar, seria captar les coses visibles, i tu retrates les visibles i les que no de una forma: senzilla, clara i delicada. Ets molt afortunada o bé pencadora per poder tenir aquesta habilitat.

  • que guai![Ofensiu]
    AnNna | 02-04-2006 | Valoració: 9

    tiaaa! em pensava que ja l'havia llegit... i comentat... però es veu que no!

    m'encanta :P

    jo vaig fer-ho, però a l'estiu, amb biquini...

    i si, mola :P


    annna**

    guardant la teva pulsera...

  • Escolta, segons tu [Ofensiu]
    Màndalf | 21-03-2006

    vols dir que si agafo al jefe i el poso a sota la pluja, o millor a sota una canalera, li millorarà l'humor i no m'amargarà el matí, no? És una bona idea? Després que s'escorri els calçotets i Santes Pasqües... ara pau i després glòria...

    Mira que si surt granota te les carregaràs...eh!

    Aaaahahaha!

    Ara en serio, bé el relat, bona la idea, potser podries haver ambientat una mica més el començament i expressat una mica més els sentiments, com et sents...

    Et mereixes

    Un petó rodó

  • Semblances[Ofensiu]
    Carme Dangla | 19-01-2006 | Valoració: 10

    Tenim sensacions semblants, potser matisades pel fet que sóc fredolica i si la mullena va acompanyada de fred, ja és tota una altra cosa.
    Com te'n vas adonar que a la introducció al meu relat "de xopa a nua", t'esmentava?
    Pensava que gairebé ningú no veu les introduccions…
    Doncs és veritat, vaig pensar en la darrera vegada que em vaig mullar -desgraciadament amb fred inclòs- i en com va acabar la cosa. I vist a unes setmanes de distància, em va fer molts més gràcia que en el moment.

  • Un bon consell[Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 11-01-2006 | Valoració: 9

    si noia, el recullo per si algun cop em fa falta jeje! Bé, me n'alegro que la pluja del cap de setmana se t'emportés la mala lluna... "Alegra esa cara, que si no llueve y no tengo paraguas!" ejjeje doncs això, que t'animis dona!!
    El relat està força bé, un pél curt... segueix millorant!! Petons!

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de Yáiza

Yáiza

23 Relats

171 Comentaris

43553 Lectures

Valoració de l'autor: 9.25

Biografia:
Em dic Yáiza i vaig néixer a Barcelona la tardor del 89.

Què hi faig aquí? Doncs...

Vaig arribar quan un amic (també relataire, clar) em va demanar comentaris.

I jo també vaig publicar.

I comentar.

I vaig entrar al fòrum.

I un dia vaig gosar fer el repte.

I el vaig guanyar.

I vaig seguir escrivint.

I vaig anar a una trobada (Girona).

I ara ja no puc fugir, ara ja mai podré oblidar tot el temps que he estat aquí...

Ara, us agradi o no, formeu part de la meva vida.

Gràcies!

Gràcies pels comentaris, gràcies per tots els moments al fòrum (sobretot l'oasi), gràcies per totes les trobades, per totes les bromes i per tot allò que he après amb vosaltres.

I que duri molt temps més!!!



Setembre 2oo6


******************************





yaizeta.89(arroba)gmail.com

http://coses-delavida.blogspot.com




I sí! Jo també accepto comentaris crítics i constructius!