Penso en tu

Un relat de: Marteta
I feliç, penso en tu. I somiant et veig al meu costat. I escrivint aquesta carta em dirigeixo a tu. I cantant, torno a pensar en tu...
No ho sé, avui m'inspires més que mai. Avui tu ets el meu model a seguir, el motiu del meu somriure constant, la raó per la cual estic somiant desperta.
Penso en tu... penso en tu.... seràs de veritat tan perfecte? o som jo que et veig amb uns ulls diferents?
No ho sé, tal vegada no ho vulgui saber... simplement vull, vull viure amb aquesta esperança de que tot seguesqui així, com ara.

Espero, espero que cada nit pugui anarme'n al llit amb un somriure als llavis, i despertarme en la meitat de la nit pensant amb tu, pensant en un possible nosaltres, pensant.... pensant a que aquest sentiment duri per sempre més.

Comentaris

  • Caram, Marteta![Ofensiu]
    Bonhomia | 17-02-2012 | Valoració: 10

    Que romàntica i noctàmbula! Això enamora a qualsevol!


    Sergi : )

  • Molt maco i molt dolç...[Ofensiu]
    Gemma Matas Gustems | 06-02-2012 | Valoració: 10



    Vaig llegint coses teves Marteta i cada vegada m'agraden més.

    Segueix així, jo seguiré llegint...

    Un petó.

    Gemma

  • Un poema [Ofensiu]
    Libèl·lula | 01-02-2012

    preciós Marteta, segueix així, m'agrada molt com escrius.
    Tens el món a les mans i el color de les teves lletres és juganer i encara transparent, car que els canvsi, inevitables a la vida de tothom, es produeixin, només t'ha de valer el tu, únic i meravellós, aquest mai no ha de canviar.
    Petó

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

166210 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.