Ooooommmmm!

Un relat de: rnbonet
http://i954.photobucket.com/albums/ae28/comtearnau/Varis/buddhist-meditation2_zpsc82542d7.jpg


Oooommmm! Cap infant no es mereix la misèria
d'estar format per un igual destí.
Ooooommmm! A cap infant no li cal la desfeta
d'un lloc conegut, amb família i amics.
Ooooommmm! Cap infant no és mercaderia
de qualsevol secta, religió o invent.
Oooommmm! Ni cap déu no és mereix la pregària
d'uns menors purs i nets.

Comentaris

  • bravo!!![Ofensiu]
    teresa serramia | 08-09-2013

    gràcies mbonet...I tant si ens vam conèixer.....No ho oblidaré pas mai (eh, eh...)
    Home de seny......, honest, generós, inteli.ligent..., bonhomiós, bondadós, genial!!!
    Bravo!!!
    gràcies per ser amic meu. Per comentar-me.......Per disculpar-me les neures i mancances...per donar-me conhort...
    gràcies de tot cor..
    i...endavant la rauxa!!!!!.......
    I el seny!!!!!

  • Tens raó, de vegades el títol no aconsegueix ‘situar’ l’acció.[Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 05-09-2013 | Valoració: 10

    En aquesta cas de l’esglesiola dedicada a Sant Joan Baptista – com em confirmava l’Arxiu Gavin - per exemple .
    Gràcies

  • Mirant enrere i cap endins[Ofensiu]
    rautortor | 21-08-2013


    Encara recordo la nostra coincidència d’actitud davant l’ensenyament de les arts plàstiques que criticava Ray Loriga en aquella cita de l’Allan Lee. I vet ací que aprofites l’avinentesa d’un repte per deixar ben clara la teva posició davant el tema. Cap infant per un igual destí, ni cap infant forçat a deixar el seu hàbitat natural, ni a ser venut de per vida a sectes o religions. El teu crit de llibertat va fins i tot als regnes intocables de la divinitat.

    A nosaltres, de petits, ens van obligar a resar sota l’amenaça de càstigs eterns, a nosaltres que, per una altra via, ens deien que encara no teníem suficient us de raó per la malícia. No resultava fàcil viure entre tantes contradiccions i irracionalitats.

    Un poema original i directe com sol ser habitual en tu.

    T’adjunto la reproducció de la imatge, per si algú la vol veure sense necessitat d’anar a Google.

    buddhist meditation photo buddhist-meditation2_zpsc82542d7.jpg


    Bon estiu i procura fugir, si pots, de la calor.

    Raül

  • ​Quanta raó es llegeix en aquest escrit[Ofensiu]
    Gemma Matas Gustems | 21-08-2013


    i malauradament, com canvia dia rere dia de la realitat que toca viure a tants i tants infants...​

    Gemma

  • Sr Bonet!!!![Ofensiu]
    Annalls | 21-08-2013

    Quant de bo per ací... Boinnnngg( el gong) no entenc el de la família i amics???
    Jo pateixo molt pel fet de no tenir família, cada dos per tres se m'obre un vuit als peus i caig a dins de tristor profunda , pel tema!!! çBoiiiiiinngggg els altres d'acord!!!
    Puntuació :8
    Mlt contenta de veure'l
    Anna

l´Autor

Foto de perfil de rnbonet

rnbonet

272 Relats

1589 Comentaris

356976 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Tururú, turrruuuurrúrúrúrú!
ES FA SABER
A TOTHOOOM
QU' AQUEST RELATAIREEE
NO S'ENFADA NI ES CABREEJAAA
PELS COMENTARIS
ADVERSOOOS
ENCARA QUEEEE
ESTIGUEN FEEEETS
AMB MALA BAVAAAA.
Tururúu!Turrurú!

*********

rnbonet ha tingut fills i ha plantat arbres. Ara, entre altres assumptes i dèries, es torba escrivint. Punt i apart. Format en llengua forastera, "por justo derecho de conquista" i "por el imperio hacia Dios" -com tots els seus congèneres a la mateixa època-, utilitza sempre per escriure aquella que li era pròpia, -és a dir, la present- per allò de la identitat i els orígens. I possiblement -caldria un psicoanàlisi seriós- per fer la guitza a la "classe dominant" del seu País. Potser. Punt i apart. Es considera agnòstic i crític, còmic i tètric, dàtil i fútil, pràctic i teòric, bàquic i anàrquic... i tots els mots plans amb titlla que vulguen vostés, i algun que altre d'esdrúixol. Quan es posa filosòfic -cosa que sol ocórrer si li toquen els testets o les barjoles- busca amb un cresol el trellat perdut per tanta gent del país, per tal de retornant-lo al seu poble -abans de fer catúfols totalment-, i veure si aquest esdevé d'una punyetera vegada un poble normal, en un país normal. S'hi cansa aviat, però. I abandona fins l'altra tocamenta. Mentrestant, ritme, paisatge i mesura. Amb qualque excès escaient, oportú. Què li anem a fer! Som de carn! Punt final.

R en Cadena


EmmaThessaM en va 'encadenar' i jo he passat la cadena a "Ada Bruguera Riera" i a "Arbequina". I a "La banyeta del badiu", i a "Biel Martí".

(descobreix què és "R en Cadena")



*¿ I si visitàreu aquest

maridatge?

Un intent de col·laboració amb gent propera. I d'RC!