CURSA

Un relat de: rnbonet
M'hi vaig preparar a consciència. Exercicis de cames, sobretot. Passejos a ritme ràpid. I una bona alimentació, equilibrada i variada. Lletuga, fruita fresca; crustacis, també, per mor d'elements com sodi i potassi. I uns quants llargs de piscina no m'anaren malament, per allò de l'elasticitat dels músculs.
Calia tenir cura de tot. Aquella cursa era important. Vital, diria. Se'n parlaria d'ella molt de temps després. Pagava la pena l'esforç dedicat.

I arribà el dia. Un gran dia. Un dia gran. Nervis.
A la línia d'eixida, la llebre estava a la meua dreta; a l'esquerre, el germà caragol.

Ja sabeu qui va guanyar la cursa. O no?

No sé ben bé perquè no s'anomenà, mai el caragol,al llarg dels temps, si ell va fer segon al pòdium. Seria perquè estava a l'esquerra?

Comentaris

  • Hola Ramon[Ofensiu]
    Endevina'm | 22-06-2022

    Quan tinguis cinc minuts, passa pel repte poètic i vota, sisplau! que vull marxar de vacances.

    ;-) Ferran

  • Prou bé | 16-05-2022

    O estic confosa O fa temps que no participes! Potser ho fas amb un altre nom? Desitjo que tot t'esigui bé! I puguis rebolicar-te de nou.
    AMB total cordialitat

  • Cursa[Ofensiu]
    MariaM | 15-02-2022 | Valoració: 10

    Podria ser. El camí del mig, però, serà el més comode?
    M'ha agradat.
    Amb cordialitat.
    MariaM

  • Inspiració[Ofensiu]
    Prou bé | 02-12-2021 | Valoració: 10

    Veig que ens ha inspirat Isop! A tots dos...potser n'hi haurà més...

    Bon relat! Molta sort!

  • Inspiració[Ofensiu]
    Prou bé | 02-12-2021 | Valoració: 10

    Veig que ens ha inspirat Isop! A tots dos...potser n'hi haurà més...

    Bon relat! Molta sort!

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament, entra a concurs.
    Gràcies per participar.

    Comissió XII Concurs ARC de microrelats

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de rnbonet

rnbonet

272 Relats

1588 Comentaris

356298 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Tururú, turrruuuurrúrúrúrú!
ES FA SABER
A TOTHOOOM
QU' AQUEST RELATAIREEE
NO S'ENFADA NI ES CABREEJAAA
PELS COMENTARIS
ADVERSOOOS
ENCARA QUEEEE
ESTIGUEN FEEEETS
AMB MALA BAVAAAA.
Tururúu!Turrurú!

*********

rnbonet ha tingut fills i ha plantat arbres. Ara, entre altres assumptes i dèries, es torba escrivint. Punt i apart. Format en llengua forastera, "por justo derecho de conquista" i "por el imperio hacia Dios" -com tots els seus congèneres a la mateixa època-, utilitza sempre per escriure aquella que li era pròpia, -és a dir, la present- per allò de la identitat i els orígens. I possiblement -caldria un psicoanàlisi seriós- per fer la guitza a la "classe dominant" del seu País. Potser. Punt i apart. Es considera agnòstic i crític, còmic i tètric, dàtil i fútil, pràctic i teòric, bàquic i anàrquic... i tots els mots plans amb titlla que vulguen vostés, i algun que altre d'esdrúixol. Quan es posa filosòfic -cosa que sol ocórrer si li toquen els testets o les barjoles- busca amb un cresol el trellat perdut per tanta gent del país, per tal de retornant-lo al seu poble -abans de fer catúfols totalment-, i veure si aquest esdevé d'una punyetera vegada un poble normal, en un país normal. S'hi cansa aviat, però. I abandona fins l'altra tocamenta. Mentrestant, ritme, paisatge i mesura. Amb qualque excès escaient, oportú. Què li anem a fer! Som de carn! Punt final.

R en Cadena


EmmaThessaM en va 'encadenar' i jo he passat la cadena a "Ada Bruguera Riera" i a "Arbequina". I a "La banyeta del badiu", i a "Biel Martí".

(descobreix què és "R en Cadena")



*¿ I si visitàreu aquest

maridatge?

Un intent de col·laboració amb gent propera. I d'RC!