On està el cotxe??

Un relat de: Maria Pilar Palau Bertran

... que venien tot acalorats:
-"Ai! Pilar...que nos ha pasado..." I entre riure i queixar-se no s'acavaben d'explicar o no ho acabavem d'entendre. Quan es varen calmar, ens van dir:
" -Que hemos perdido el coche esta mañana en Barcelona y no lo encontrabamos! Y venga a andar y andar... jajaja
-Hemos andado 18 quilometros, estoy muerta!
-Sabeis que son 18 quilómetros?! Con unos nervios... "
I jo vaig contestar:
"- Mira Regina, no sou sols, a nosaltres també ens ha passat i et posses tieso com un rabe, es fa interminable l'estona que busques el cotxe."
Mentre li estàbem explicant això em va vindre a la memòria el que li va passar a uns coneguts nostres, aquesta va ser bona...

-Varen anar de viatge a Alemania i es van hospedar a casa uns familiars una mica a les afores de la ciutat, el primer matí van voler fer una visitar la capital i van agafar el cotxe i el van aparcar a l'entrada de la ciutat. Ella li va dir a en Joan:
-"Sobretot Joan apuntat el nom del carrer que estem en un lloc que no ens entenem "
Quan ja era tard, despres de passar el dia a la ciutat passejant i visitant els museus, parcs etc... es van dispossar a tornar, varen agafar un taxi perque els portés allà on tenien el cotxe aparcat i quan eren dins el taxi li van donar el paper que havien apuntat al taxista i aquest va fer que no amb el cap.
"-Què deu voler dir aquest home? Baixem del cotxe. Haurem d'agafar un altre taxi." Van dir.
Van tornar agafar un altre taxi i els hi va passar lo mateix, i amb un tercer també. Llavors va decidir anar a les autoritats per veure que passaba i van trobarse amb un policia que entenia una mica el espanyol i al mirar el paper, entre rialleta i rialleta, els hi va dir que allà no hi deia cap nom de carrer, hi deia: "Carrer Tallat"
Van quedar molt sorpresos i quan van trobar el cotxe, que feina van tenir, encara riuen ara.

Rient ens ho van explicar.

Comentaris

  • ja ja ja[Ofensiu]
    Capdelin | 02-12-2005 | Valoració: 10

    poesia popular, historietes de poble innocent, la bona fe de persones no acostumades al tràfec de les grans ciutats...
    gràcies pels teus dibuixos artístics i tan ben aconseguits... ets una artista!!!
    una abraçada.

  • Llibre | 01-12-2005

    Hehehhee... Ja són nassos, eh, això d'apuntar "carrer tallat" en el paper. Una bona anècdota!

    LLIBRE

    PS.- Je he donat un cop d'ull a les auques. N'hi ha de força aconseguides. Felicitats!

l´Autor

Foto de perfil de Maria Pilar Palau Bertran

Maria Pilar Palau Bertran

225 Relats

507 Comentaris

314380 Lectures

Valoració de l'autor: 9.74

Biografia:
Hola soc la Maria Pilar, he dedicat tota una vida al negoci de les antiguitats, si algú vol visitar la meva web: http://www.antiguitatsvila.com/.
Suposo que alguns de vosaltres em deveu conèixer, doncs ja fa gairebé un any que volto per aquí. M'agrada escriure temes més aviat populars i costumbristes, alguns d'ells són records de la meva vida des de la infància, també podeu trobar algun tema d'antiguitats i d'art en general que fa anys que alegren la meva vida. M'agrada dibuixar i tinc una bona colla d'auques fetes. Estic preparant un llibre que recollirà relats, auques i dibuixos, com és la primera vegada que ho faig i vaig una mica despistada, si algú hi està interessat que m'ho demani per correu i ens posarem en contacte.

El meu e-mail es: adema1820@hotmail.com