NOVA LLEI DE LES CAMISES DE FORÇA

Un relat de: Marceli
CARTA DIRIGIDA A LA GENIALITAT DE CATALUNYA - SECCIÒ MALALTS DE MENTA

Proposo una nova normativa a la llei de les samarretes

Sóc un pobre boig, que no té gaires calés i els hi demano una subvenció per comprar-me una "samarreta" de força d'autoconsum, d'aquelles que et poses tu solet i quan venen "els loqueros" (boigeros o follats) - perdoneu les limitacions del finestrews - ja no perden temps en posar-me-la i poden fer més serveis, estan molt contents amb mi, en regalem "xuclus" i xucla xups... i després cantem l'"Abans morta que ximpleta" en català, com cal ...i després allò del conductor de tercera....(Son els de les Paus i van de blau).

He anat al Cab Rabo, Al día i a La Nit , Al Toi Serrat , a les farmà-dies , al Talla Anglesos, Al Fes Res, a Correu-vos, al Ni Idea, als bombers, i a la Caija i no he trobat cap. A la Caija me han dit que amb la llibreta TE ESTRELLES en donàvem uns plats i un "pis" (no sé si en dèiem una casa o que tenien "pis").Al MAC DONALS les tenien posades els guàrdies i ja estaven esgotades, no els hi quedaven ni tarades.

Els conductors del TROLEBUS, m'han dit que les tenen reservades pels administratius... En donàvem un AIR- BABES però ja en tinc un. Els mossos no m'han entès bé i m'han donat una cosa amb un globus perquè bufés, després m'han dit que em salvava per què no marcava res... Vaig dir: Com el Madrid!!...i em van acompanyar a casa, pel camí també vàrem cantar "Abans morta que ximpleta".I


l'Ajuntament tampoc tenen, i d'ambient només tenen medi ambient... Es veu que no tenen pressupost ni per tenir un ambient sencer. Pobrets, els hi regalaré un disc de música ambient i problema resolt.


Els de la factura del gas, de l'aigua i de l'electricitat tampoc tenen, almenys m'han recomanat ficar-me a la banyera plena d'aigua, que deixés l'aixeta del gas oberta i que fiques la televisió encesa dins de l'aigua, que m'aniria molt bé. Es pensen que sóc ximple o que?... Aquets el que volen és que em gasti més calés en factures de paper...


Al final vaig anar al diari "EL Món" o "EM MONDO" (en brasileiro). El General retirat, amb condecoracions que tenen de porter, amb molta amabilitat em va dir que enllà utilitzen tècniques innovadores, i que el Sr. J.R Rabillo, té una habitació "acolchada" – una mena de "mans lliures" – pots donar-te de cops, no et fas mal i a sobre rebotes – jo... Quina enveja. A sobre decorada per la GATA del PRAT, que fa uns dissenys que tornen bojos als bojos. Amb ho famosa que es tindria fer els vestits dels Srs del Pepé i del PETOE. Que tenim TVs amb color!!!, perquè aneu de gris i negre, sembla que estigueu de dol. Tant mal està "EL PAÍS". ?.


També tenen una piscina a les illes i amaguen secrets – les ensaïmades, són objectes sense identificar camuflats – hi ha una conspiració extraterrestre - les ensaïmades es repartiran pel món mitjançat als turistes i es menjaran als polítics – ho ha dit el J.L. Benitez "El Cordobés".


Que sapigueu d'alguna botiga que tinguin? ... Si pot ser el vestit complet, amb pantalons millor..i caçadores de "cuero" de força em teniu ? ....La corbata me la feta jo mateix, és un disseny molt maco, amb els colors del Barça (segur que el fabricant que teniu és del Madrid, totes són blanques ).(calçotets de força també aniria bé, aquests sí que els podeu fer blancs ).


Els podríeu enviar unes samarretes als del Madrid a veure si se'n van a segona d'una vegada i ens deixant veure bon futbol. Blanques ja hi són, els hi poseu un numeret amb retolador a l'esquena, i ala cap al camp, a pasturar.


Ara m'estic estudiant les orelles de força i per les dones arracades de força. Al departament de salut i malalts de menta podrien tenir més idees i posar-se al dia, fer camises de força una mica a la moda, no?. A més el color blanc s'embruta de seguida, les gitanes aquelles que surten al programa del Buenafuente quedarien molt brutes al rebolcar-se per terra. Així mai podreu fer la competència el Saló Gaudi al Saló Cibeles. Graciés estimats amics i col•legues del ram que tots estem igual de mal vestits.

PD: (Què podríeu deixar un foradet per treure un dit quan em pica el nas).
PD: ( 2 ) les lobotomies han passat de moda o encara es porten?-

Marcel•lí – L'ESSER DEL NO ESSER
potser canvien la moda de les "samarretes" i amb una mica de sort les patrocina Nikel i les Anuncia el MARADONA ¿Això em donarà punts per una Gamboi ?

Marcel·lí Miret
@quixotcatala a twitter

Comentaris

  • Gràcies Marmusa[Ofensiu]
    Marceli | 22-02-2020 | Valoració: 10

    Moltes gràcies MarMusa per un analisi tan reflexionat i precìs.

  • Canviar la moda[Ofensiu]
    Marnusa | 21-02-2020 | Valoració: 10

    Relat bé construït amb un ritme vertiginós que simula la fugida de idees i que fa reflexionar sobre el tracte, la indiferència així com falta de comprensió i recursos necessaris vers les persones que pateixen aquest tipus d’enfermetat o altres. M'agrada la manera en que expresses críticament la necessitat de respectar la seva dignitat evitant l’ús, en la mesura que sigui possible, de mecanismes de contenció física, ja siguin camises de força, corretges,etc. Crec que la manera en que comences l'escrit «Sóc un pobre boig» és encertada, doncs segons vas llegint i analitzant t’adones que veritablement el que existeix és pobresa humana i un desig de pensar que potser amb «una mica de sort» encara som capaços de canviar «la moda».

    Gràcies per compartir

    Marnusa

  • Canviar la moda[Ofensiu]
    Marnusa | 21-02-2020 | Valoració: 10

    Relat bé construït amb un ritme vertiginós que simula la fugida de idees i que fa reflexionar sobre el tracte, la indiferència així com falta de comprensió i recursos necessaris vers les persones que pateixen aquest tipus d’enfermetat o altres. M'agrada la manera en que expresses críticament la necessitat de respectar la seva dignitat evitant l’ús, en la mesura que sigui possible, de mecanismes de contenció física, ja siguin camises de força, corretges,etc. Crec que la manera en que comences l'escrit «Sóc un pobre boig» és encertada, doncs segons vas llegint i analitzant t’adones que veritablement el que existeix és pobresa humana i un desig de pensar que potser amb «una mica de sort» encara som capaços de canviar «la moda».

    Gràcies per compartir

    Marnusa