No en recordo el nom

Un relat de: Iona
La meva filla no té nom. Va néixer un d’aquells dies que no surten al calendari, un dia extra amb què de tant en tant ens obsequia la natura. Va passar de camí a casa, quan caminava per una carretera secundària que no surt als mapes.

Em vaig acaronar a les restes del que havia estat una parada de bus, i arraulida en un racó, vaig prémer fort fins que vas sortir. Les punxades de dolor foren potents, però tu i jo vam ser valentes, vam fer-ho soles.

Els pardals es van menjar les restes de cordó i de la placenta, i els llimacs varen resseguir els teus contorns, retirant les restes sanguinolentes i cobrint el teu menut cos d’una capa protectora.

Del pare no en direm res, no en recordo el nom.

Comentaris

  • Angoixant, desolador, rebuscat...[Ofensiu]
    llpages | 26-08-2021 | Valoració: 9

    ... són els adjectius que ressalto dels comentaris al teu microrelat. Però hi trobo a faltar el m'ha transmès a mi: força, la natura potent, sobretot la humana, que sobreviu sorprenentment a les adversitats. Un relat que fa pensar després d'impactar-te amb el que descrius. Enhorabona, a seguir escrivint!

  • Un relat curiós.[Ofensiu]
    cuidador_d-ossets | 24-05-2021 | Valoració: 9

    M'agrada aquest relat del nen sense nom ni lloc de naixença. Una mica rebuscat, però potser aquí està el seu principal encant.

    És un bonic relat que fa pensar en lo en certa manera impossible, que a vegades lo obvi no ho és tant.

    Al final, la naturalesa venç i neix un xiquet.

    Bé, en fi, bona feina.

    Salut, Iona.

  • La natura no decep mai[Ofensiu]
    Prou bé | 23-05-2021 | Valoració: 9

    Quanta buidor! No nom, no dia al calendari, no pare....sort dels pardals i els llimacs que hi van ajudar...a mi m'ha deixat un regust de desolació....malgrat tot m'ha agradat molt com transmets les sensacions

  • no hi ha nom[Ofensiu]
    Atlantis | 23-05-2021

    Un relat curtet com son els teus però amb molt contingut. M'ha deixat un regust entre l'angoixa i la tendresa.

    M'agrada com escrius.

    Una abraçada

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de Iona

Iona

83 Relats

320 Comentaris

28366 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Durant el confinament vaig provar això que en diuen escriure i ves per on em va agradar. Ara, novella en el món de l'escriptura, vaig fent, desfent i aprenent.

El meu blog: Despullant sentiments de Iona

A Instagram: @lecturesxgaudir