No em va costar mentir-te

Un relat de: diesi

No em va costar mentir-te quan et vaig dir que t'estimava, ni quan vaig besar-te quan la lluna estava girada d'esquena.
No em va costar enganyar-te amb cada carícia, amb cada paraula, amb cada silenci.
No em va costar fer passar contes de fades per poemes, ni tampoc fer veure que no m'adonava quan llegia els teus.
No em va costar mirar les estrelles dins els teus ulls. No em va costar jugar amb la sorra del temps per semblar més valenta.
No em va costar despullar-me de les preocupacions per amagar la vergonya.
No em va costar inventar-me excuses per justificar els cops que vaig faltar-te, ni tampoc em va costar inventar-me-les per als que vaig fallar quan estava amb tu.
No em va costar dir-te adéu perquè mai t'ho vaig dir.
No em va costar acostumar-me a viure sense tu, perquè gairebé no vaig tenir temps a tastar-te.
Però de vegades em fico les mans a les butxaques i no és la teva mà la que trobo. De vegades llanço un petó a l'aire i algú el recull abans que t'arribi. De vegades tanco els ulls i no és la teva veu la que sento. De vegades algú camina al meu costat i sé que no ets tu només perquè ell no marxarà.

No em va costar mentir-te ni tampoc m'està costant ara.

Comentaris

  • Bernat J | 05-03-2008 | Valoració: 10


    Aquest encara m'ha agradat més que l'altre!

    Per cert, això que dius del sopar.. jo en tinc disset i era el més jove i m'ho vaig passar de maravella!!! A més com més joves més divertit!

    x cert, el flog, esta una mica abandonat ja ho veuras, pero wnu....

    en fiii, un ptoo wapa

    ens comentem


    julià.

  • ElCostatFosc | 06-02-2008 | Valoració: 10

    M'agrada molt aquest relat que parla de les dificultats que tenen les relacions de parella.

    I ho fa amb una estructura molt original; aquesta col·lecció d'afirmacions de coses que a la protagonista no li van costar, culminades amb la última frase que, magistralment, gira la truita, ho posa tot en entredit i li dona un agradable toc d'ambigüitat.

    Felicitats .

  • M'ha agradat[Ofensiu]
    Pol.lux | 19-01-2008

    Has fet un relat molt ben portat, de cap a peus.

    Sí senyora, m'ha delit.

  • Preciós[Ofensiu]
    Cincdos | 19-01-2008 | Valoració: 10

    No tot és tan complicat, com la gent vol fer entendre...
    Només és qüestió de mentalitzar-se.

    I com sempre un altre relat, insuperable.

    petons
    :)

Valoració mitja: 10