Molesta

Un relat de: Canela fina
L’egoisme, la mentida, l’egocentrisme, la immaduresa, el desequilibri, l’atondrolament, la impotència, l’obstinació, la invidència, l’encapsulament, la previsibilitat, l’aïllament, la indiferència, la rutina, la intolerància, la fotesa, l’estupidesa, l’encotillament, la irresponsabilitat i més, molesta enormement.

Quan necessites escopir verí i t’has de reprimir se’t fa amarga cada empassada de saliva perquè es barreja amb bilis, quantes empassades més hauré de fer perquè em passi la ràbia? Com pairé el verí que no puc engolir?

M’embolico, cargolant-me, em faig un cabdell encongint les cames i recollint-me entre els braços, enfonso el cap i m’empetiteixo.
Ara voldria desaparèixer.
Busco on trobar la força, se m’ha escapat, s’ha endut l’energia.

M’eixugo les llàgrimes i preparo el sopar.
La vida no s’atura, no m’espera, el temps córrer.
El futur em durà un somriure.

Comentaris

  • Fugir[Ofensiu]
    Filantropia | 28-05-2016 | Valoració: 10

    Tan dur com una rutina esclavitzadora
    Tan senzill com una fugida alliberadora
    Moltes gràcies per escriure! :)

  • Doncs sí[Ofensiu]
    Canela fina | 21-03-2016

    Saps què et dic garbi24: passem de tot!

  • I si?[Ofensiu]
    garbi24 | 21-03-2016 | Valoració: 10

    I si en veritat estem vivint en una incessant hipocresia de supervivència? Passem de tot? Millor seria, si podéssim.

l´Autor

Foto de perfil de Canela fina

Canela fina

48 Relats

291 Comentaris

58243 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Sempre he tingut la necessitat d'escriure, m'allibera.
Generar emocions en l'altre em fa sentir bé, per egocentrisme possiblement o potser per altruisme, m'agrada que la gent del meu voltant se senti a gust. Ves a saber...
Per cert, penso continuar utilitzant accents diacrítics, em declaro insubmisa a la nova normativa