Mirades esquivades

Un relat de: natasha

Si he tornat era per retrobar-me amb el setmanes enrere havia deixat tot i doldre'm, per mantenir oberta aquella flama que representen els protagonistes "companys" i "equip" i… perquè negar-m'ho, he tornat per veure't.
Necessitava saber si el joc s'acabava en les nits cibernètiques o si, pel contrari, en veure'm guanyaria rellevància els "sentiments" pels quals vaig decidir retirar-me de la partida d' e-mails. Missatges prohibits però sincers on jo, qui sentia, sabia que tenia molt a perdre i menys a guanyar… perquè la meva victòria haguessis estat tu. Saber, amb una mirada, que havia de fer camí sola o si vindries amb mi, em sembla motiu prou important com per trobar excusa possible per un cara a cara. I entre conversa i conversa amb companys tu que etzibes un adéu sense dir-me res i que en passar pel costat abaixes la mirada com si res tinguéssim per dir-nos… (les nits, per tu, deuen quedar massa llunyanes).
En veure això i acomiadar-me de tots he recorregut el solitari passadís amb els ulls clucs, absorbit cada olor, cada record i imaginant-me que en arribar a l'aparcament et trobaria esperant-me i em diries que tu també et retiraves, que res de joc ni pors, que prohibit pensar en el "què diran" i que aquest cop m'acompanyaries on fos.
Il·lusa de mi! En arribar al cotxe veig el teu marxar gas a fons sense mirar enrere… si avui arriba un mail no hi haurà resposta, abaixaré la mirada i clickaré a "suprimir". No vull un mal final.

*Una mirada esquivada també parla massa.

Comentaris

  • gràcies a tu natasha[Ofensiu]
    joandemataro | 22-08-2010 | Valoració: 10

    fins aviat
    joan

  • genial[Ofensiu]
    Nyanga | 21-08-2010

    senzillament un relat molt bo. m'ha agradat molt perquè és real! (o almenys en té pinta!)
    una abraçada i gràcies pel comentari!

  • El sentir i variables[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 02-08-2010 | Valoració: 10

    La força de la mirada té dues direccions i a vegades no es troben. És curiós.
    M'agrada el teu Relat i sobretot aquesta frase:
    "en veure'm guanyaria rellevància els "sentiments" .

  • Bon text![Ofensiu]
    ORIOL | 01-08-2010 | Valoració: 10

    Genial! M'ha encantat!Oriol

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de natasha

natasha

65 Relats

274 Comentaris

82864 Lectures

Valoració de l'autor: 9.57

Biografia:
Vaig néixer una matinada d'agost del 1988 a la ciutat dels quatre rius (Girona).
Química professionalment parlant trobo en les lletres el meu millor refugi, on plasmar sensacions, desfogar-me durant un mal dia o volar pels núvols... escriure s'ha converit en una forma de deixar anar allò que penso però que no dic.
El meu camí seria més feixuc sense els amics i la família.
Gaudeixo amb una bona musica, un bon llibre, una conversa, el bàsquet o amb la simple tranquil·litat davant del mar.

si teniu alguna cosa a dir: judithgirona@hotmail.com

*tot comentari o crítica serà benvingut