Menage à trois abans d'exàmens

Un relat de: Tanganika
Sóc jove, estic bona, és l'estació de començar a estar calenta i, amb els exàmens, encara ho estic molt més. Demano sense embuts a dos companys de la universitat de fer un ménage à trois a casa meva aquesta tarda. Ja. Abans, però, em miro bé els cossos dels companys, no tingués desenganys. Han d'estar ben equipats i haig d'endevinar-los una experiència. No estic per principiants que em deixin a mig fer.
En fi, que també he pensat que potser aquell professor substitut de Llengua, de Lleida.... té pinta de fer meravelles amb la llengua! Em podria fer desfer de plaer?

Els pares no hi són i la casa és nostra. Fil musical provocador i el llit de matrimoni. Ja canviaré els llençols. En fi, que ja arriben. Hola, tios, preparats? Us traieu la roba, que fa nosa, que fa molta molta calooor?

Al llit em remenen i em toquen. L'imperi dels sentits present i que no marxi. Em posen els dits allà on just volia. Gemeguem. Suor. Els llençols es mullen. Tot és moll. Ens escurem sense mesura. Fem mil variacions.

Toquen al timbre!
És el professor de Lleida!

Comentaris

  • perdona[Ofensiu]
    xelofont | 28-04-2012

    perdó, he enviat dos comentaris i era sol un, finalment han sigut tres, ja veus, tanta crisis i jo anar malgastant paraules, juas, juas...i a sobre dic que t'he enviat dos comentaris, juas, juas i jo em referia a un alre relat teu, poso un altre juas, perquè una mica més i faig un menage a trois amb els comentaris...perdona

  • i dos comentaris[Ofensiu]
    xelofont | 28-04-2012

    Et poso un altre comentari perquè he descobert un atac moral, amb un 1 contundent ...cosa que no entenc, ja que és un tema com un altre, si tots els temes que fessis siguessin dirigits a l'amor ningú et diria que si no saps parlar d'una altre cosa...així m'agrada, que segueixis contundent i clara, falta molta claretat en aquest món, altre vegada felicitats...

  • i dos comentaris[Ofensiu]
    xelofont | 28-04-2012

    Et poso un altre comentari perquè he descobert un atac moral, amb un 1 contundent ...cosa que no entenc, ja que és un tema com un altre, si tots els temes que fessis siguessin dirigits a l'amor ningú et diria que si no saps parlar d'una altre cosa...així m'agrada, que segueixis contundent i clara, falta molta claretat en aquest món, altre vegada felicitats...

  • "Amontonar-se"[Ofensiu]
    Carles Ferran | 23-04-2012

    Gràcies per comentar lo de "no se me amontonen". Estic segur que és la única frase que no dirien els teus protagonistes.
    Una abraçada (a distància, de moment...)

  • Sols un Tema[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 22-04-2012 | Valoració: 1

    No saps comunicar altres temes...altres sensacions ?

l´Autor

Foto de perfil de Tanganika

Tanganika

216 Relats

219 Comentaris

133081 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46

Biografia:
Al terrat de la meva infantesa amb el llibre de la meva mig maduresa: 'Al terrat a l'hora calenta i altres relats' (Nova Casa Editorial, abril 2015).