Melorepte 52 P5

Un relat de: rnbonet

Som, serem
com fulles caigudes
a una tardor perenne.

Amb incendis pregons.

Serem, som,
com aigua que se'n fuig
de l'oasi perdut.

Vent que esdevé sorra.

Som, serem,
cops de mall que no cessa,
nàufrags del mar etern.

Presoners de l'aurora.

Serem, som,
súbdits dels atacs.

Hostes del món.
Víctimes del temps.



*"Renglons curts" que han guanyat el melorepte 52

Comentaris

  • Collons paisà!!![Ofensiu]
    F. Arnau | 01-04-2009

    ... i després dius que tan sols fas renglons curts.

    I això de?

    -Vent que esdevé sorra.
    -Nàufrags del mar etern.
    -Presoners de l'aurora.
    -Víctimes del temps....
    -Etc. Etc...


    Això és Poesia amb majúscules!!!

    Tu ho has dit amic:

    Som i serem!!!


    Salut i rebolica!

    FRANCESC


  • Xantalam | 25-03-2009

    Escolto la música del teu poema i puc sentir també la que et va inspirar. Meravellós, en poques paraules, però molt ben escrites.

    Una abraçada, company,

    Xantalam

  • Per molts anys de tu[Ofensiu]
    gypsy | 18-03-2009

    i de la teva ànima irrepetible, company. T'estimo!

    Photobucket

    gypsy

  • volia posar[Ofensiu]
    gypsy | 17-03-2009

    m'agrada que tornis i que no triguiiss!, perquè dónes molta vidilla!

    :-P

  • OHHHH![Ofensiu]
    gypsy | 17-03-2009 | Valoració: 10

    aquests és dels que a mi m'agraden més:

    "...Som, serem,
    cops de mall que no cessa,
    nàufrags del mar etern.

    Presoners de l'aurora.

    Serem, som,
    súbdits dels atacs.

    Hostes del món.
    Víctimes del temps."

    Company, impressionant: nàufrags del mar etern!, no és pot expressar millor!, tu diràs el que vulguis, però ets un poeta, t'agradi o no! només cal mirar les teves pintures...

    un petó fort!, t'estimo, m'agradi que tornis, que hi siguis!

    PD: aquest el valoro, perquè és flipant!

    gyps

  • Ets un gran poeta![Ofensiu]
    llamp! | 17-03-2009


    Merci pel teu darrer comentari. Opino el mateix que Unaquimera: els teus versos són curts, però saborosos. Veig amb bons ulls els teus poemes en els Reptes. Sempre són la nota diferent en cadascún d'ells, donat que els mots que empres, els versos que pintes i la impressió general és que ets un gran poeta!

    Per desgràcia tb he rebut un comentar,i en el mateix poema que m'has comentat, de lapidarinou, que amb tots els respectes, deixa molt que desitjar, no ja, pel fet de la puntuació, sinó pel fet que s'hi troben errors i faltes en un escrit de 3 línies. A més de dir-me que és generós amb la puntuació, crec que no li caic bé.

    Que tinguis un bon dia, poeta!

  • Casunrenou Bonet![Ofensiu]
    Màndalf | 26-02-2009

    Ja els hi poses codi i tot a les teves poesies! 52 P5. Quina organització!
    Jo a P5 no sabia fer ni la "o" en un canut!

    Ep! Ja saps que em costa comentar poesia, sóc seré ase en aquesta matèria comentatòria.
    Però he passat per aquí!

    Recolzo totes les paraules que la Quim ha posat aquí a sota i segur que no m'equivoco.

    Una pesseta de prosa para comeeeeerrrrrr.... podria?

    Una rebolicada

    M

  • Versos curts, però saborosos![Ofensiu]
    Unaquimera | 23-02-2009

    Els llegeixo i em suggereixen sensacions i em proposen imatges... Quan les miro més detingudament, m'adono que són en blanc, en negre i sèpia.

    Els adjectius que apareixen: perenne, pregons, perdut, etern, són cops de tambor, batecs interns.

    Marxo marcant el pas al seu ritme, però abans t'envio una abraçada bona, bonica i bulliciosa,
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de rnbonet

rnbonet

272 Relats

1589 Comentaris

357091 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Tururú, turrruuuurrúrúrúrú!
ES FA SABER
A TOTHOOOM
QU' AQUEST RELATAIREEE
NO S'ENFADA NI ES CABREEJAAA
PELS COMENTARIS
ADVERSOOOS
ENCARA QUEEEE
ESTIGUEN FEEEETS
AMB MALA BAVAAAA.
Tururúu!Turrurú!

*********

rnbonet ha tingut fills i ha plantat arbres. Ara, entre altres assumptes i dèries, es torba escrivint. Punt i apart. Format en llengua forastera, "por justo derecho de conquista" i "por el imperio hacia Dios" -com tots els seus congèneres a la mateixa època-, utilitza sempre per escriure aquella que li era pròpia, -és a dir, la present- per allò de la identitat i els orígens. I possiblement -caldria un psicoanàlisi seriós- per fer la guitza a la "classe dominant" del seu País. Potser. Punt i apart. Es considera agnòstic i crític, còmic i tètric, dàtil i fútil, pràctic i teòric, bàquic i anàrquic... i tots els mots plans amb titlla que vulguen vostés, i algun que altre d'esdrúixol. Quan es posa filosòfic -cosa que sol ocórrer si li toquen els testets o les barjoles- busca amb un cresol el trellat perdut per tanta gent del país, per tal de retornant-lo al seu poble -abans de fer catúfols totalment-, i veure si aquest esdevé d'una punyetera vegada un poble normal, en un país normal. S'hi cansa aviat, però. I abandona fins l'altra tocamenta. Mentrestant, ritme, paisatge i mesura. Amb qualque excès escaient, oportú. Què li anem a fer! Som de carn! Punt final.

R en Cadena


EmmaThessaM en va 'encadenar' i jo he passat la cadena a "Ada Bruguera Riera" i a "Arbequina". I a "La banyeta del badiu", i a "Biel Martí".

(descobreix què és "R en Cadena")



*¿ I si visitàreu aquest

maridatge?

Un intent de col·laboració amb gent propera. I d'RC!