Matinada

Un relat de: Tanganika
Et desvetlles de matinada. I et vinc al cap.

Em desperto de bon matí. I penso en tu.

Està plovent enèrgicament. El vent xiula, sacseja les moreres i fa sonar els filferros de l'estenedor.

Sota els llençols el llit és cova, és cabana. Si fa més fred...tu em faràs de flassada?

El llit vol ser un gran prat per rodolar-hi.

No tinc els baixos adormits, sinó delerosos. Com tu.

A poc a poc m'arriben les teves mans. Se t'escapen, fugisseres, amb ganes de giragonsejar pel meu cos. Suspiro. Somric. Deixo anar una rialla nova de trica. Emeto un gemec petitó.

No és tan sols el cos.
S'hi afegeixen miquetes i miquetes d'ànima.

Em transformo en una herbàcia, una planta de fonoll, aromàtic i afrodisíac. La teva llengua esdevé un cargol despert que fa recorreguts sentint la humitat de la pluja que, cofoi, aprofita.
'Cargol treu banya, puja a la muntanya...'

No hi ha prou llum com per mirar-nos, la persiana abaixada. Podria aixecar-me i encendre la pedra de sal, que fa sensual. No, m'enfoto de la rima vulgar. No cal: ens veiem.
Fins i tot ens parlem (els coixins, excessivament tafaners, s'enrojolen).

'Cargol bover, jo també vindré'

Treiem tot el suc a la matinada.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Tanganika

Tanganika

216 Relats

219 Comentaris

133171 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46

Biografia:
Al terrat de la meva infantesa amb el llibre de la meva mig maduresa: 'Al terrat a l'hora calenta i altres relats' (Nova Casa Editorial, abril 2015).