L'home que es deia Joan

Un relat de: homenot

Una vegada hi havia un home que es deia Joan, però ell volia dir-se Kevin. Com que el seu nom era Joan, tothom l'anomenava Joan, un fet que feia que en Joan, que volia anomenar-se Kevin agafés un empipament força considerable. Per això, un dia va decidir que només respondria i feria cas a les persones que s'adrecessin a ell anomenant-lo Kevin. I com que la gent sempre es dirigia a ell amb el nom de Joan, de mica en mica, en Joan cada vegada parlava amb menys gent, fins que arribà un dia que ja no parlà amb ningú. Uns mesos més tard, va haver-hi un incendi al bloc de pisos on vivia i, quan ell se n'adonà, totes les sortides estaven en flames. Només podia salvar-se si saltava per la finestra, i per això els bombers van posar un gran matalàs salvavides perquè en Joan, que volia dir-se Kevin, pogués saltar sense perill des de la seva finestra. I tothom l'animava perquè saltés, i cridaven: "Salta, Joan, salta!". I com que l'anomenaven Joan, i no Kevin, ell no els feia cas i continuava en el seu pis. En el darrer moment, un home digué: "Anomenem-lo Kevin!". I tothom cridava: "Salta Kevin, salta!". I en Joan, en sentir que l'anomenaven Kevin, saltà de la finestra i salvà la vida. I tothom estava molt content i emocionat, i li deien: "T'has salvat Joan, t'has salvat!". I en Joan, que volia que l'anomenessin Kevin, es va tornar a empipar molt.

Comentaris

  • Berenice | 03-01-2006

    qui no ha volgut dir-se d'una altra manera...
    alguns canviar l'habitual per exòtic, altres persegueixen un nom que passi desapercebut..

  • Tiamat | 14-10-2005

    m'agrada, sobretot, aquest final infantiloide!


    per cert, se t'ha colat un "feria" enlloc de "faria" :P



    salut!


    Tiamat

  • ome...[Ofensiu]
    endavant | 14-10-2005


    Un relat molt bo!

    pero home..jo em dic joan... i kevin no em quedaria gaire bé la veritat...

    salut!