Les relacions humanes al inmens oceà d'Internet

Un relat de: llacuna

Acabo de descobrir que als inicis de la meva adolescència em fa impactar profundament la cançó de Police "message in a bottle". Ara també m'impressiona un nom per a un grup musical tant horrible. Però torno al missatge en l'ampolla i rememoro el crit que em feia l'altre dia un amic quan li explicava que havia contactat amb un grup d'agricultors via missatge d'Internet i que tenia la certesa que no em contestarien .Potser és que encara no tinc consciència del mar immens que representa Internet on sovint quan llencem un missatge ple d'humanitat i necessitat, l'ampolla mai no arriba o com alternativa és llençada pel receptor que n'ha fet un altre interpretació al contenidor del reciclatge. I em va fer pensar en la importància dels contactes en persona, tant perduts, perquè han esdevingut complicats enfront d'un àgil missatge d'Internet que sovint no està ni prou reflexionat però que ens dona molt de joc fins i tot a queixar-nos que el nostre destí està maleït.

Comentaris

  • Com a la vida mateixa[Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 17-01-2009 | Valoració: 9

    hi ha missatges que arriben i d'altres que no. Internet, aquest oceà immens, com bé dius, no se n'escapa. Cal relativitzar les coses i no esperar res. I quan menys esperes resulta que un receptor et respon. En aquests moments jo faig aquest rol: el missatge de la teva ampolla m'ha arribat. S'ha produït, doncs, una comunicació de la qual me n'alegro molt.
    Perme't-me que et faci una correcció ortogràfica en el títol: .... a l'immens... De bon rotllo, d'acord?
    Una reflexió interessant la teva, llacuna.
    Rep una abraçada.
    Mercè