L'amant.

Un relat de: diaclau

I ell era allà, tocant una cançó al compàs del vent, al ritme dels passos de la gent, acariciant la guitarra com si fos la més bella amant, com si fos alguna cosa especial. Estava allà, regalant-me aquella poètica visió, aquell moment ple de solitud entre la gran massa de gent que caminava amb presses, sense temps. Però ell allà seguia, sent fidel a la seva millor amant, suaument acariciant-la, compartint ambdós una estranya posta de sol. I no ho recordo bé, però juraria que li cantava alguna cosa "a cau d'orella"...no he dit que ho fés fluixet, però sí dolçament. I que voleu? No li feia falta dir-li-ho fluix, car ningú l'escoltava. Bé, potser hi havia algú com jo a qui li mancava alguna cosa i, per no avorrir-se o pensar massa, disfrutava d'aquell meravellós moment de pau, encara que no per tothom; bé, ho deixam en què difrutava del "moment"i prou. I sí, ara sí...ara sí que recordo què li deia, les paraules que li cantava...de quina manera podria oblidar-me'n? Li cantava aquella cançó, la cançó...d'aquella cançó que li cantava a la seva amant jo me'n sé totes les notes com em sé tots i cada un dels racons del teu cos.

Comentaris

  • Tendre...[Ofensiu]
    natasha | 27-03-2011

    ... i molt visual, així m'arriba el teu text, com una moixaina de dolçor en aquest matí gris.
    Una abraçada

  • Molt bonic[Ofensiu]
    Sol_ixent | 12-03-2011 | Valoració: 9

    Un relat suau i intens, dolç i molt musical (fent honor a la música que tant t'agrada :) no t'havia llegit mai, i penso fer-ho més a partir d'ara. T'afegeixo als meus preferits.

    Una aferrada!! ;)

  • GRÀCIES[Ofensiu]
    escupinades | 03-12-2010 | Valoració: 8

    He aconseguit transformar aquest relat en imatges...GRÀCIES!

  • instants...[Ofensiu]
    annah | 22-11-2010 | Valoració: 10

    dolços.... com una carícia que et deixa sense alè...
    records d'un moment deliciós...
    gràcies per deleitar-nos amb aquest relat tant ple de tendresa...

    Una abraçada!

    Anna

  • Magnífic poema.[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 19-11-2010 | Valoració: 9

    M'ha agradat molt el poema. Crec que retrates molt bé els moments de romanticisme tipus "no recordo els detalls, però no fan falta". Quan una persona simplement és feliç amb qui estima i sent com si la felicitat fós eterna i el temps s'hagués parat.

    Jo sento moments així de bons quan escric un bon escrit o llegeixo un bon text de filosofia, doncs fins ara a mi l'amor no m'ha somrigut.

    Que la divinitat et dongui moments així de bons d'amor i tendresa.

    Salutacions!!

  • Columba Palumbus | 22-10-2010

    M'ha agradat molt la delicadesa i el ritme del text, amb les paraules justes...

    felicitats!

  • L'amant.[Ofensiu]
    panxample | 11-10-2010 | Valoració: 10

    Un relat especialment atractiu, delicat i tendre.
    Et llegeixo
    Avant

    Coneixes l'Associació de Relataires en Català (ARC)?

    Encara no?

    Doncs aleshores potser no saps que, en breu, l'Associació posarà en marxa la Gimcana Virtual Literària ARC 2010, i que si t'agrada jugar amb les lletres, si t'agrada endinsar-te en els llibres, la vida dels seus autors, les seves històries... aquest és un bon motiu per participar-hi!
    El tercer cap de setmana d'octubre entra a la web de l'ARC... Comença el joc!


    Participa-hi!

  • intimitat[Ofensiu]
    ales de foc | 03-10-2010 | Valoració: 9

    moment intim i ben trobat entre la teranyina de la teva prosa... m'ha agrada molt el teu relat
    et co ntinuaré llegint

Valoració mitja: 9.38