La voluptuosa Volubta

Un relat de: Tanganika
La Volubta posseïa sang calenta. Per tant, si llangardaixejava al sol, només era per tal d'obtenir la pell bruna, més desitjable. La Volubta, sense problemes econònims ni ergonòmics ni egodescèntrics, gaudia dels mascles que li plaïa i se'n desprenia com si fossin escates esdevingudes inútils. Prosseguia, un cop desenganxat el de torn, enamorant: amb aquells ulls bulbosos i aquella vulva vulvosa.

Fins que cap de les cèl·lules de la Volubta pogué impedir que quedés impactada per un tal Libino, conegut com 'el libidinós Libino'. Van marxar a ser sensual-sex-feliços dins una caseta de paper(s) (tots de 500 euros).

Comentaris

  • Bona vesprada Tanganika[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 05-01-2021


    Hola, espere que et vaja bé i estigues el millor possible. Doncs et comente que ja fa 5 dies que t'he llegit aquest relat i encara no m'has dit res.
    El somriure que tens en la foto està molt bé.

    T'invite al meu últim relat, quan pugues i tingues temps.
    Que tingues una feliç nit i fins a aviat.
    Saluts...
    PERLA DE VELLUT

  • La Volubta ets molt més calenta que el sol[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 31-12-2020 | Valoració: 10


    Molt bon relat, Tanganika, el qual m'ha agradat molt per això que dius: "llangardaixejava al sol".
    Ets molt perpicàs....

    Enhorabona per tal... tens una imaginació tremenda.
    Saluts...
    PERLA DE VELLUT

    FELIÇ ANY NOU...

l´Autor

Foto de perfil de Tanganika

Tanganika

216 Relats

219 Comentaris

133081 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46

Biografia:
Al terrat de la meva infantesa amb el llibre de la meva mig maduresa: 'Al terrat a l'hora calenta i altres relats' (Nova Casa Editorial, abril 2015).