La cara oculta del mirall - 1

Un relat de: Eva Fabrés

Un dia, caminant cap a casa d'una amiga, quan m'estava mirant en el mirall de butxaca, vaig veure que el meu mirall reflectia un altre mirall .
-Òndia!!! el penjaré a la meva habitació!!!
Vaig anar com una bala a casa meva, i des de allà vaig trucar a la meva amiga avisant de que no hi podia anar.
El mirall, el vaig penjar a la paret, llavors vaig seure per fer els deures i...
-Hola-.
Jo em vaig aixecar de la cadira espantada:
-Qui ha parlat?-.
-El mirall!-.
Vaig dirigir-me al mirall, convençuda de que no havia sigut ell qui parlava.
La porta es va obrir de bat a bat :
-Que sóc la mare!,vine a dinar, que els macarrons s'arefredaran!.
-Ara vinc!-.
La meva mare va sortir de l'habitació, i en aquell moment una llum vermella va il.luminar la finestra.
Venia del mirall! vaig passar-li la mà per sobre, i vaig relliscar amb les caniques de la meva germana. Pensava que m'anava a xocar amb el mirall, però vaig travessar-lo. Que estrany! em trobava en un núvol fosc:
-Has caigut al meu parany!!,et quedaràs presonera aquí per sempre més!!
I tranquil·la, perquè et vigilaré tota la vida!!-.
Vaig mirar cap al cel,dos ulls terrorífics em miraven fixament!
Caminant molta estona sense destí ,el cel cada vegada es feia més clar, una escletxa de llum em va il.luminar!,però aquesta vegada em va il.luminar una idea!, agafant el mirall de butxaca, vaig fer llum amb l'escletxa i això va fer que el mirall no pogués veure'm.
Amb el núvol em vaig fer una escala, pujant, ja podia veure més la cara oculta del mirall, El nas, la boca... .
Vaig ficar-me pel forat del nas del mirall, i allò em va portar al terra de la meva habitació. La porta es va obrir:
-Vens a dinar o no?!?-.

... continuarà

Comentaris

  • ESTIC MOLT INTRIGADA...[Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 17-01-2009 | Valoració: 10

    Esperant el desenllaç d'aquest relat, una imaginació màgnifica i molt de ciencia ficció. Et volia fer una recomanació, jo fa uns quants relats que ho faig i han guanyat amb qualitat. Hauries de procurar que algú et corregis les faltes ortogràfiques, pensa que a l'hora de publicar els relats, guanyen moltíssim, jo no m'ho pensava, però fins hi tot els lectors ho han notat i m'ho han dit. De totes les maneres, tal i com escrius se'm fa molt agradable i per una noia de la teva edat, tens molta traça en la redacció. Segueix així bonica i ens trobem en la segona part de la cara oculta del mirall. Mira que no es trenqui!

  • hola eva![Ofensiu]
    ferrys | 15-01-2009 | Valoració: 9

    osti nena!
    estic intrigat per a saber com continua!
    em sobta molt que escriguis des de tant aviat!
    jo a sisé m'encantava fer el taller d'escriptura, que el féiem als dijous. era molt divertit, i aquí és on vaig començar a escriure.
    ara estic fent un llibre de contes i d'altres relats, espero que t'hagi agradat el meu "conte", i ja ho has vist que si t'entra un pesat a casa, qualsevol cosa pot passar!

    ferran

  • Un altre suggeriment[Ofensiu]
    nuriagau | 15-01-2009

    Acabo de tornar a passar per la teva pàgina i he rellegit unes paraules teves: "em dic eva i soc una nena normal i corrent; visc a rubí vaig al colegi pau casals i faig 5è de primaria". He calculat que ara faries 6è i que segurament t'agrada la lectura. Llavors he recordat que, fa un temps, vaig llegir un relat que crec que et pot agradar. Tot i que estic fent propaganda, no conec l'autor de res.

    El relat es diu Les aventures d'en Robert Gratacos i a la seva introducció l'autor explica el seu argument: "Un noi de dotze anys s'ha d'enfrontar als perills més terribles de la seva existència: L'escola, els pares, els adults...
    Tota una experiència!!"


    Què et sembla? T'animes? Si t'agrada, l'autor n'ha penjat quatre capítols més i...

    Núria Gausachs i Cucala

  • Un conte fantàstic fantàstic![Ofensiu]
    nuriagau | 14-01-2009 | Valoració: 10


    Un conte fantàstic (amb molta imaginació) fantàstic (magnífic)!

    Un relat amb una acció trepidant que no deixa temps de descans al lector.

    M'has deixat ben intrigada. Estic esperant que, ben aviat, pengis la continuació d'aquesta història.

    Ah! Avui he trobat una nova relatataire jove. Clica el seu nom: Hannah i aniràs a la seva pàgina.

    Continua escrivint, Eva, que jo continuaré llegint.

    Núria Gausachs i Cucala

Valoració mitja: 9.67