INVOLUCIÓ

Un relat de: Soleia


Terrible destí us hi espera
Implacable i negre,
Negació del que sou...
Dones,
dones com jo,
però sense drets...
Sí, i no sou tan lluny!
Lleis infames
us imposen creients,
en nom d’un Déu,
déu d’injustícia,
déu de por,
déu d'odi,
déu de MORT...
Dones afganes,
en vosaltres penso!

Comentaris

  • Agraïment[Ofensiu]
    Soleia | 08-09-2021

    Gràcies pels vostres comentaris i valoracions!
    Abraçada poètica!
    Soleia

  • Així és...[Ofensiu]
    Marteta | 08-09-2021 | Valoració: 10

    No estem lluny d'elles.
    Se sent la por i la impotència quan som coneixedores d'aquesta terrible situació.
    M'ha agradat molt la manera amb què ho has expressat!

    Salut!
    Marta

  • Sabem de que parles[Ofensiu]
    kefas | 01-09-2021

    Fa feredat. El déu aquest, amb una altra disfressa, anys ha que va passar per aquí. I, de tant en tant, torna.

  • amb nom de qui?[Ofensiu]
    Atlantis | 24-08-2021

    Et felicito per escriure un poema de tanta actualitat. Jo he intentat fer-ho i no me’n he sortit. També ploro per les dones i per tots els que quedaran sotmesos a la barbàrie més abjecta. No crec que sigui Deu, és en nom de Déu que es fan tantes barbaritats. Malgrat si fóssim sincers, diríem que es nom del Diner.

  • El destí de les afganeses...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 23-08-2021 | Valoració: 10

    Això no és evolució, sinò involució, com molt bé que ho expresses en els teus versos.
    És la pura realitat del món, amb tant d'horror.
    Molt bé, Soleia. M'ha agradat molt com ho expresses.
    Saluts

  • Dones afganes[Ofensiu]
    Prou bé | 23-08-2021

    Gràcies X un poema sobre una actualitat que ens colpeix. La capacitat de l'home (concepte) de fer mal i esclafar drets, esperances i , en definitiva, persones, és infinita. Sempre ha estat així. El lema jo a sobre i tu a sota subjugat és i serà present a la història de la humanitat. Ara, a l'Afganistan, són les dones, però tb els nens, els joves, els adults i els ancians. En definitiva un país anorretat. Amb total cordialitat i amb molta pena pel món que estem construïnt, O destruint...

l´Autor

Foto de perfil de Soleia

Soleia

42 Relats

137 Comentaris

11015 Lectures

Valoració de l'autor: 9.81

Biografia:
M'agrada escriure, des de petita, però la vergonya i els pocs estímuls van fer que m'ho guardés tot per a mi.
Com ja soc gran i he perdut prou la vergonya, he decidit mostrar el que escric perquè penso que poder algú es pot sentir identificat en les meves paraules, i poder també, puc provocar alguna emoció positiva, com també les sento jo quan llegeixo alguna poesia d'altres.
El meu correu electrònic és yolandacolao@gmail.com