"Em toca l'ànima"

Un relat de: Soleia
Diem: "Em toca, em toca l'ànima", quan quelcom ens commou, és a dir, ens arriba ben endins, endins de les emocions, de les més subtils, i de vegades,,,inquietants. Inquietants perquè ens fan trontollar les nostres creences; creences que ens han vingut gravades des de la més tendra infantesa.
Però, hi ha moltes situacions que ens la poden TOCAR, o sigui, ens poden desvetllar, el més profund que hi ha dins nostre, val la pena, estar-hi amatents i donar-los valor, no deixar-les passar com si res, perquè això ens fa crear una cuirassa al nostre voltant que ens aïlla de la veritat i realitat que ens envolta.


Comentaris

  • Bona vesprada, Soleia: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 04-11-2021


    Espero que et vagi. Et tinc com a favorita. Et recomano l'últim relat meu titulat "A la vespa". Gràcies per ser una bona amiga virtual. Gràcies. Quan puguis.
    Una abraçada...

  • Quan et vagi bé..[Ofensiu]
    kefas | 04-10-2021

    ... hauries de passar a votar pel RPV. Només quedes tu.

  • On viu l'ànima?[Ofensiu]
    kefas | 04-10-2021


    Sovint parlem d'afectes, d'allò que ens afecta. Les emocions ho són d'afectes perquè són sensacions que ens afecten i d'alguna manera ens modifiquen, en la percepció, en l'actitud i, fins i tot, físicament. I d'aquest lloc on es produeixen aquestes afectacions en diem ànima. Però on és?

  • És cert...[Ofensiu]
    brins | 16-09-2021 | Valoració: 10

    Molt bona reflexió, Soleia.Et felicito.És ben cert que hauríem de valorar molt tot allò que ens commou, allò que ens fa sentir vius.
    Cordialment,
    brins

  • Oscil.lació de la veritat: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 14-09-2021 | Valoració: 10


    Cal acceptar totes les situacions que ens poden interessar, cadascú té la seua opinió.
    Molt ben plantejada. Gràcies per compartir les teues vivències, que són molt realistes.
    Saluts...

  • Veritat[Ofensiu]
    Prou bé | 14-09-2021

    És veritat això que dius però, a vegades, el que et toca l'ànima et trasbalsa tant que ho rebutgem instintivament! Bona reflexió. Amb total cordialitat

l´Autor

Foto de perfil de Soleia

Soleia

42 Relats

137 Comentaris

11005 Lectures

Valoració de l'autor: 9.81

Biografia:
M'agrada escriure, des de petita, però la vergonya i els pocs estímuls van fer que m'ho guardés tot per a mi.
Com ja soc gran i he perdut prou la vergonya, he decidit mostrar el que escric perquè penso que poder algú es pot sentir identificat en les meves paraules, i poder també, puc provocar alguna emoció positiva, com també les sento jo quan llegeixo alguna poesia d'altres.
El meu correu electrònic és yolandacolao@gmail.com