Café

Un relat de: Soleia



Aroma,
escuma…
ben negre i
calent…!
UMMM, el meu café!!!!
Em desperta,
m’activa,
però, vaja… també,
em crea DEPENDÈNCIA,
no hi ha res PERFECTE!!!!

Comentaris

  • Consola't[Ofensiu]
    kefas | 06-11-2021

    La independència tampoc ho és de perfecta

  • Cafè[Ofensiu]
    Prou bé | 06-11-2021

    Acabo de prendre el primer cafè del dia. Amb llet i les pastilles del matí. Dependència total...
    És que ... és tan bo i passa tan bé!

    Amb total cordialitat

  • Curiós relat.[Ofensiu]
    unicorn_blanc_del_bosc | 05-11-2021 | Valoració: 9

    Sí, realment el cafè és un gran invent culinari, però cal prendre'l amb moderació.

    M'agrada aquesta apologia del nostre líquid negre amb sabor amarg (jo sempre el prefereixo amb sucre). Cal vigilar no prendre'l per les nits, excepte si demà et pots fer un madrugon.

    A mi també m'atrauen molt les patates fregides i el llenguado a la Ménière.

    Crec que podria fer un relat d'estil com els teus.

    A reveure, Soleia.

  • Assaborir el café...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 04-11-2021 | Valoració: 10

    i ben calent i per a espavilar-se d'una llarga nit. Sí, pot crear una certa dependència.
    Un poema original, que realment és un producte que s'ha fet mundial per a assaborir-lo quan s'alça un després de dormir.
    M'ha agradat, Soleia.
    Gràcies per la teua visita i la teua opinió sobre el meu poema "A la vespa", on em dius que és original i simpàtic.

l´Autor

Foto de perfil de Soleia

Soleia

42 Relats

137 Comentaris

11182 Lectures

Valoració de l'autor: 9.81

Biografia:
M'agrada escriure, des de petita, però la vergonya i els pocs estímuls van fer que m'ho guardés tot per a mi.
Com ja soc gran i he perdut prou la vergonya, he decidit mostrar el que escric perquè penso que poder algú es pot sentir identificat en les meves paraules, i poder també, puc provocar alguna emoció positiva, com també les sento jo quan llegeixo alguna poesia d'altres.
El meu correu electrònic és yolandacolao@gmail.com