La tornada

Un relat de: Soleia

Fa molt de temps!
Ara em costa, si i molt! Tant que em sap greu...
I per què? No ho tinc clar, poder... pèrdua de confiança, manca d'inspiració, ganduleria, quelcom imprecís, tota una barreja, un poti-poti...
I avui, ara, he tornat a obrir la pàgina, he anat directa a l'ordinador i l'he oberta...
No recordava la clau, però, en uns instants m'ha vingut, i ja està, he decidit tornar-ho a provar.
Així que, torno amb vosaltres, amb totes i tots als que alguna cosa ens fa escriure i compartir-ho.
Poder ha estat "l'esperit de Nadal" que m'ha tocat i m'ha xiuxiuejat a cau d'orella: -"Relats en català".
Aprofito per dir-vos companyes/s relataires que encara que sincerament, crec que Nadal és una festa més pagana que religiosa i que vivim un "Nadal bombolla" en el nostre món capitalista, desitjo que passeu unes bones festes i tingueu un saludable i tranquil 2023.

Comentaris

  • Els colors de Nadal[Ofensiu]
    Marina i punt | 14-12-2022

    Nadal té molts colors i molts formes de veure'l. Es tracta que cada u el pugui viure de la manera que el faci més feliç.
    Jo fa poc que estic per aquí, però espero que ens anem llegint.

    Salutacions

  • Enhorabona[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 13-12-2022

    Hola Soleia, no ens coneixem de res, he vist que fa gairebé un any del teu últim relat, i jo no fa tant de temps que estic per aquí. Però m'alegra molt que hagis decidit tornar a escriure. Estic d'acord amb el que per a tu significa el Nadal, tot i aixì et desitjo el millor.

    Salutacions.

    Rosa.

  • Ben tornada[Ofensiu]
    Prou bé | 13-12-2022

    I retrobada. Ja passa que, de tant en tant, hem de fer una pausa.
    A veure si et seguim trobant per aquí!
    Un bon Nadal celebris el que celebris. És bo poder celebrar!
    Amb total cordialitat

l´Autor

Foto de perfil de Soleia

Soleia

42 Relats

137 Comentaris

11198 Lectures

Valoració de l'autor: 9.81

Biografia:
M'agrada escriure, des de petita, però la vergonya i els pocs estímuls van fer que m'ho guardés tot per a mi.
Com ja soc gran i he perdut prou la vergonya, he decidit mostrar el que escric perquè penso que poder algú es pot sentir identificat en les meves paraules, i poder també, puc provocar alguna emoció positiva, com també les sento jo quan llegeixo alguna poesia d'altres.
El meu correu electrònic és yolandacolao@gmail.com