Inexplicable?

Un relat de: Xandra
Després de passar hores davant de l'ordinador, amb aquest document en blanc, vaig arribar a la ferma conclusió que és absurd voler expressar amb paraules allò que ni tan sols s'arriba a comprendre. Vaig suposar que si de debò estimes algú no pots explicar com et sents, perquè és impossible abastar tantes emocions en un sol text. Segurament ompliria pàgines i pàgines parlant d'ell, de tots els moments que he imaginat al seu costat, de totes les nits que vaig somiar-lo, de cada segon que he passat esperant-lo i, així i tot, ell mai arribaria a entendre què se sent a l'estar enamorat.

.




Comentaris

  • F. Escandell | 20-02-2011 | Valoració: 10

    Totalment d'acord... És molt difícil explicar en paraules els sentiments, però més encara ho és avesar-se a viure estimant a algú en solitud, sense que se'ns retorni el fort amor que donam... Tanmateix, les paraules són una manera de descarregar tota la ràbia que, a vegades, és inevitable sentir...

    Una abraçada!

  • Que complicat[Ofensiu]
    David Gómez Simó | 02-02-2011

    que és explicar sentiments. Per més que omplim fulls i fulls mai en quedem satisfets.

    Ja és ben veritat el que dius.

  • bona reflexió en poques paraules[Ofensiu]
    joandemataro | 01-02-2011 | Valoració: 10

    a vegades demostrar l'enamorat que estàs és millor fer--ho en silencis, però silencis de complicitat, amb la mirada directa als ulls, amb les carícies, amb els llavis, amb el desig...
    una salutació cordial des de mataró
    joan

l´Autor

Foto de perfil de Xandra

Xandra

17 Relats

33 Comentaris

23833 Lectures

Valoració de l'autor: 9.56

Biografia:
22 anys. Graduada en Publicitat i Relacions Públiques. Publicista de professió, escriptora frustrada i/o en potència.

xandra.92@hotmail.es