Espiral

Un relat de: Xandra
Necessito desintoxicar-me de tu. De l’olor de tots els petons que hem amagat. De totes les mentides que no ens hem dit, i de massa veritats. Vull desintoxicar-me de promeses mortes i desig intacte. De passes infinites, de genoll amb genoll. I de mirades furtives que potser mai més es creuaran.
Què hem de fer? Ofereix solucions.
He de desintoxicar-me de tu abans no m’agradis massa. Abans que aquesta història es torni massa cruel per oblidar-se, massa irreal per ser somni i massa lletja per no ser veritat. Abans que l’amor, abstracte i de joguina, es torni odi massa llaminer. Abans que les paraules es tornin addicció i abans que mai arribi l’acte. Necessito desintoxicar-me de tu i el teu silenci, agressiu, per les parets i les portes de cada habitació on m’aturo. De la teva absència que a estones cansa i a estones es torna pau. Desintoxicar-se es la solució; la droga massa atractiva per no fer ferida. Tu no ets tu, són els teus efectes secundaris.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Xandra

Xandra

17 Relats

33 Comentaris

23889 Lectures

Valoració de l'autor: 9.56

Biografia:
22 anys. Graduada en Publicitat i Relacions Públiques. Publicista de professió, escriptora frustrada i/o en potència.

xandra.92@hotmail.es