La meva dosi

Un relat de: Xandra

Mai m'hauria atrevit a admetre-ho. És veritat que ho sabia, però no era capaç de reconèixer res.
Costa acceptar que una persona ha entrat a la teva vida i ha trencat tots els esquemes, desordenant-la de dalt a baix. Un bon dia, coneixes algú i et sembla interessant. Poc a poc et va enganxant, però tu no te n'adones. Aquesta persona cada cop es va fent més i més necessària a la teva vida, fins que es converteix en quelcom imprescindible al teu món, millor dit, es converteix en el teu món. És aquí quan una queda irremeiablement penjada i ja no existeix una tornada enrere. En aquest punt és on em trobo.
Encara que soni a tòpic, ets la meva droga. Creia que només un cop no em faria mal, que era diferent i no tant dèbil com per caure al parany, que no m'hi enganxaria; innocència pura. Existeix una espurna, un moment que es perd entre tants, que ho encén tot. A partir de llavors tot va a més i, en el meu cas, a pitjor.
Més desesperació pera aconseguir la meva dosi diària de tu.

Comentaris

  • totes[Ofensiu]
    carpe diem. | 12-03-2010 | Valoració: 9

    ens hi hem trobat, crec jo,
    i dic totes no perquè els nois no s'hi torbin, sinó perquè els hi costa molt més d'acceptar.

l´Autor

Foto de perfil de Xandra

Xandra

17 Relats

33 Comentaris

23826 Lectures

Valoració de l'autor: 9.56

Biografia:
22 anys. Graduada en Publicitat i Relacions Públiques. Publicista de professió, escriptora frustrada i/o en potència.

xandra.92@hotmail.es