Gerds (o, com influeix una pastanaga en un ninot de neu)

Un relat de: L'anònim GharN

Tu, i jo
Jo, i tu


Separats per una coma.

Comentaris

  • Potser[Ofensiu]
    M | 02-02-2006

    ...de la mateixa manera que influeixen en mí aquestes poques paraules.

    un toc de color.

    m'he imaginat gerds barrejats amb la neu... deixant rastre com si la neu fos nata, la pastanaga pintant la cara del ninot, crec... una mossegada al nas. inevitable...

    ah, una coma. una pausa. com el color, descans de tant blanc...

  • paranoia?[Ofensiu]
    AnNna | 07-12-2005 | Valoració: 9

    què és això? un acudit? uale... que crack!

    no té res a veure el títol amb el parèntesi ni amb el poema en si...

    però tot dóna un resultat així tot estrany, interessant, intens.

    M'agrada! ;)

    em llegiràs alguna cosa?

  • girasol | 07-12-2005 | Valoració: 10

    ... fantàstic...

  • filladelvent | 07-12-2005

    Molt bé, He anat al teu blog, ho confesso, i quan he vist aquestes paraules he pensat que fora bo que estiguessin publicades a relatsencatala. Perfecte.

    -Filladelvent-

  • fosca | 07-12-2005 | Valoració: 9

    separats per una coma i res més.
    M'agrada, és curt i concís però el títol... sento no saber la relació que té amb el relat en sí.

    Et seguiré llegint
    Besets!

    Anna

  • tot i que no [Ofensiu]
    Ainoa | 07-12-2005 | Valoració: 10

    entenc massa bé, el títol, t'he de dir que trobo que les tres senzilles frases que has escrit són perfectes, qui diria que amb tan poc es pot dir tant??

    Petons

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Foto de perfil de L'anònim GharN

L'anònim GharN

35 Relats

112 Comentaris

43596 Lectures

Valoració de l'autor: 9.50

Biografia:
Els núvols de pluja i de llamp queden pertot arreu, al meu voltant. Llamp que ens espanta i ens fascina, núvols que alhora prometen dur i endur-se els pitjors malsons que tinguem. La pluja ens ajuda a dormir, i després d'acompanyar les nostres veuetes que pensen i es tornen vives, després de deixar el planeta dels somnis aleshores ens llevem, i de tornada a la rutina ens pensem que tot serà per sempre. M'agrada mirar els teus ulls, al metro... són... són com els núvols de pluja i de llamp.

Jordi

Aquí hi teniu moltes més coses meves, tot i que no sempre en català... coses del guió.
Núvols de pluja i de llamp

O bé, si voleu dir-me quelcom, jordi.gharn@gmail.com