Feina ben feta

Un relat de: Siset Devesa

Quan li falten deu anys per jubilar-se, Isidro mira enrere i fa examen de la seva vida laboral. Sempre ha estat un treballador modèlic i en totes les empreses on ha prestat serveis li han reconegut aquesta dedicació excepcional. S'hi ha bolcat i no hi ha escatimat hores. Per a ell el treball és vocació, és sacerdoci. En qualsevol de les activitats on ha treballat, no li ha importat haver-se d'endur feina a casa per poder acabar la jornada amb la satisfacció que dóna la tasca ben feta.

I ara, aquesta multa pot posar una taca en el seu expedient. ¿Com s'ho farà per explicar a l'amo del concessionari que s'enduia el Ferrari a casa per comprovar aquell clic-clic que el client deia sentir sota el capot a nou mil revolucions ?

Comentaris

  • El pitjor que pot passar...[Ofensiu]
    RATUIX | 11-12-2007

    és espifiar-la i angoixar-se pensant: "És que no ho podré explicar de cap manera !!".
    Té un punt molt bó...

  • SIset[Ofensiu]
    ferrys | 11-12-2007 | Valoració: 10

    Siset, estic molt content de que em comentis relats! moltes gràcies!
    tenim un humor similar, molts cops, no sé si et passa, incomprès.

    m'encanten aquests relats/acudit, i intento crear-ne d'originals.
    No sé si t'ho he comentat, però tinc un projecte de fer un llibre de contes, per tant, la opinió/crítica de vosaltre, els autors de RC és molt important per a mi, per saber quin tipus de literatura funciona més que un altre, per anar polint i descobrint quin estil és veritablement el meu!!

    moltes gràcies!!

    ferrys

  • no seré original...[Ofensiu]
    Autobahn | 09-12-2007 | Valoració: 10

    ... i diré que aquest relat és una bona feina (o potser o ha dit algú més?).

    En tot cas, ja ens explicaràs que t'enduràs tu a casa.

  • Un relat molt sòlid[Ofensiu]
    copernic | 28-08-2007 | Valoració: 10

    Una solidesa que li ve donada per la seva brevetat, per l'exposició ràpida i precisa dels antecedents i un nus i un desenllaç fulminants i fins a cert punt, un final sorprenent.
    Realment, una feina ben feta, a més el títol em recorda la meva única novel.la, fins ara, "Una bona feina" publicada a RC.
    P.S.: I tu deies que jo era molt actiu!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Siset Devesa

53 Relats

193 Comentaris

66256 Lectures

Valoració de l'autor: 9.94

Biografia:
"Dins es món que m'he inventat tot se mou a total realitat."

Multicinemes (Antònia Font)