Esquerda del sentiment

Un relat de: L'anònim GharN

Sé que probablement m'odiaràs
que probablement, seré contradictori
però vull que sàpiques que, aquesta nit
he pensat en tu i que
em moro de ganes de fer-te l'amor;
de mirar els teus ulls preplexament,
com si no hi hagués res més al món.
Només un cop. Només una estona, agafadet al teu braç, bonica. Sense pensar en el després
sense que hi hagi un després.

I et semblarà mentida, però
també sé que mai
havia pensat això,
que passaria,
per tu. Ara menys que mai.
I sé, per damunt de tot,
que no sé si em ve de gust
tornar-te a veure mai més.

(em sabrà molt de greu si ho llegeixes
perquè segur que t'hi reconeixes...)

Comentaris

  • M'agraden...[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 03-02-2006

    M'agraden aquests poemes que surten de dins, intensos. El teu poema se m'apareix sense pensar-se. Vull dir que sembla talment una necessitat de dir el que hi ha per dins, i ho deixes anar, sense pensar que amb aquestes paraules et despulles l'ànima.

    Bon poema.

    Una abraçadota.

    Salz.

  • Resposta a brideshead[Ofensiu]
    L'anònim GharN | 23-12-2005

    M'agrada molt que critiquis les coses que no et semblen bé del poema, a vegades necessito aquestes coses per a poder millorar!
    De tota manera, no estic d'acord amb els teus contres. La separació dels versos és del tot buscada així. Em sembla que li dóna un toc de somic, com si costés a tot plegat sorgir de dins però que quan ho fa és inevitable. Intenta mirar-t'ho des d'aquesta perspectiva, a veure si hi trobes la mateixa necessitat. També pot ser que no m'hagi sortit bé, però en tot cas la idea era aquesta, i la veritat és que a mi m'agrada com ha quedat.
    El parèntesi no el pensava posar, tot i que el trobo del tot inevitable. El prefereixo dins, d'aquesta manera no es veu a cop d'ull.

    Gràcies altre cop! Un petó ben fort!

  • Contradiccions[Ofensiu]
    angie | 22-12-2005

    Voler però no voler, desitjar o menyspreuar, sempre tan de la mà.....
    Uns sentiments contradictoris que trenquen el teu jo.

    "Mal fa l'amor quan vora teu planeja"

    un beset

    angie

  • Sentiments esquerdats[Ofensiu]
    brideshead | 22-12-2005

    que motiven les contradiccions més fortes: voler i doler. Estimar i odiar. Desitjar i menysprear.

    Un poema embriagat de sentiments, ple de retrets. M'agrada la força amb què l'has escrit. Potser només et diria que hi posaria una mica més d'ordre en la separació que has fet de versos, i que potser les paraules entre parèntesi desllueixen una mica el contingut tan emocional. Potser hauries pogut escriure-les a la introducció. Hauria quedat ben clar el missatge i no hauries trencat la tònica emotiva del poema.

    Però només és un suggeriment, eh? Crec que sempre és positiu que et diguin els pros i contres, al menys jo ho crec així i aquests són els "peròs" que jo hi he vist.

    Una abraçada, segueix escrivint, i molt bon Nadal!

  • laia | 22-12-2005

    primer fes l'amor amb ella, agafada del braç, i després planteja't si la vols tornar a veure.
    l'amor ens fa mal, però no ens mata, enms fa vius, sigui per plorar o sigui pe riure...

    Busca en l'anonimat les teves sensacions i si aquesta noia es reconeix en aquest poema tant explícit, hauràs jugat mot bé totes les teves cartes, ara ja no hauràs de decidir, haurà de decidir ella, guarda't algun as a la màniga per si més endavant has de tornar a decidir..


    un petó!



  • laia | 22-12-2005

    primer fes l'amor amb ella, agafada del braç, i després planteja't si la vols tornar a veure.
    l'amor ens fa mal, però no ens mata, enms fa vius, sigui per plorar o sigui pe riure...

    Busca en l'anonimat les teves sensacions i si aquesta noia es reconeix en aquest poema tant explícit, hauràs jugat mot bé totes les teves cartes, ara ja no hauràs de decidir, haurà de decidir ella, guarda't algun as a la màniga per si més endavant has de tornar a decidir..


    un petó!



l´Autor

Foto de perfil de L'anònim GharN

L'anònim GharN

35 Relats

112 Comentaris

43621 Lectures

Valoració de l'autor: 9.50

Biografia:
Els núvols de pluja i de llamp queden pertot arreu, al meu voltant. Llamp que ens espanta i ens fascina, núvols que alhora prometen dur i endur-se els pitjors malsons que tinguem. La pluja ens ajuda a dormir, i després d'acompanyar les nostres veuetes que pensen i es tornen vives, després de deixar el planeta dels somnis aleshores ens llevem, i de tornada a la rutina ens pensem que tot serà per sempre. M'agrada mirar els teus ulls, al metro... són... són com els núvols de pluja i de llamp.

Jordi

Aquí hi teniu moltes més coses meves, tot i que no sempre en català... coses del guió.
Núvols de pluja i de llamp

O bé, si voleu dir-me quelcom, jordi.gharn@gmail.com