Erotic Phone Junior. La saga. (sexítol II)

Un relat de: Tanganika
La dona no volia que la trucada a la línea calenta no li resultés, que els diners cal gastar-los com cal.
Va demanar per tornar a canviar d'interlocutor.
La veu que en aquest tercer intent va sentir era la d'algú que feia sonar massa les esses i les gastava. Seria una serp? I li ho va preguntar!

- No, sssssenyora, sssssóc el tio amb la sssserp méssssss ben posssssada i mésssss llarga....sssseguim...sssssssí?

-A la merda! Ara em vénen amb rèptils. Ho vull més creïble! No vull actors de teatrillo de passssssa com puguisssss...sssssent?

Volien tenir la clienta contenta i van posar musiqueta de RELAX DON'T DO IT.
Allò la va posar força.

-Puc parlar amb un home sensual-sexual mascle per excel·lència? Vull una veu seductora, vull imaginar un tiarro com deu mana i ben servit. Amb tot molt ben posat!

Havia begut tres xupitos de banana seguits i ja que pagava s'atrevia.
Es va sentir la veu anhelada. Es veu que tenien moltes opcions de tria...ben desades en calaixeres?

-Bona nit, dona estupenda. Femella plena de ganes. Tinc una cosa per a tu...tens gana?
-Vull probes per saber si està en forma!
-D'acord. Cada dia faig exercici de tovallola. Mullo amb aigua tèbia una tovallola de bany i l'escorro i com a conseqüència té un pes. La plego i me la poso damunt el penis trempat. I faig un dos un dos un dos per tal de reforçar-lo, mitja hora diària. Li cal res més???
- Surt al SEX GUINNESS?





*TO BE CONTINUED si es demana.

Comentaris

  • Vaja, doncs...[Ofensiu]
    Bonhomia | 11-10-2012 | Valoració: 10

    Al Sex Guiness, jaja! Potser existeix i no ho sé; sembla que la dona va posant-se més calenta.


    Sergi

  • esclar[Ofensiu]
    Somiatruites | 06-10-2012

    no es faci tant de pregar sr/sra Tanganika! :)

l´Autor

Foto de perfil de Tanganika

Tanganika

216 Relats

219 Comentaris

133057 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46

Biografia:
Al terrat de la meva infantesa amb el llibre de la meva mig maduresa: 'Al terrat a l'hora calenta i altres relats' (Nova Casa Editorial, abril 2015).