El teu somriure

Un relat de: LLIRIDAIGUA

Somriure que m'enamores;
Oh, que quan el veig només penso en ell!
Miro i contemplo el teu meravellós somriure.
Rius, rius i rius...
Irradies el sol amb els llavis.
Uneixes la felicitat i el romanticisme.
Rius, rius i rius...
Ets el meu bell tresor, bonic somriure!

Comentaris

  • Ara no voldria [Ofensiu]
    simamanzo | 22-03-2021 | Valoració: 10

    Ara no voldria treure els meus ulls per res del món d'aquesta fotografia... i saps perquè? doncs perquè tu també "irradies el sol amb els llavis"
    The five nights at freddy's series

  • Enhorabona[Ofensiu]
    Yáiza | 30-07-2006

    pel teu acròstic, Lliridaigua! Està molt ben aconseguit, sobretot tenint en compte que ets molt joveneta! Tant de bo els nens i nenes de la teva edat s'interessessin tant per la literatura com ho fas tu. Aprofito el comentari per passar-te la cadena!


    ENHORABONA!!! ACABES DE REBRE UN COMENTARI ENCADENAT!

    Fes clic a la imatge i descobreix de què es tracta

    R en Cadena


  • Enhorabona[Ofensiu]
    iong txon | 17-04-2006 | Valoració: 9

    És un poema tan tendre com aquest teu esguard que ens has regalat a la foto. Un i altre ens transporten als temps d'infantesa i ens recorden la puresa del cor enamoradís d'un infant. Quan jo tenia la teva edat m'encantaven els lliris d'aigua i era la meva flor preferida. Encara trobo que és una flor especial, diferent i màgica, de tanta simplicitat. Talment com aquest teu primer poema. Només et faig notar que l'acròstic es llegiria millor si haguessis perdut les tres primeres línies, per la qüestió del format de la primera inicial.

    Res més, un petó i que segueixis escrivint aquestes coses tan maques!

    Quim

  • Molt bonic[Ofensiu]
    AINOA | 23-09-2005 | Valoració: 9

    Hola maca.
    Es escrit un poeme molt bonic.
    Saps que u fas force be, per lo joveneta que ets.
    Un petonás noieta.

  • Noieta![Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 23-09-2005 | Valoració: 10

    Primer de tot dirte que tens uns ulls preciosos!
    Que maco, com es possible que escriguis aixi ab l'edat que tens?
    T'auries de plantejar dedicar-te a aquest món.
    Bé jo només tinc 5 anys més que tu, però jo a la teva edat no escrivia encara.
    Bé, noieta, moltissims petons!
    Segueix escrivint!!!

  • M'ha encantat l'alegria i la frescor del teu poema[Ofensiu]
    Josep Bonnín Segura | 16-05-2005 | Valoració: 9

    He llegit el teu poema i m'ha agradat molt. He vist la teva fotografia i m'has recordat a "La Fada dels mots" i el teu nom: Lliridaigua, també l'he trobat màgic. És preciós aquest poema dedicat al somriure. Hi ha un vers en el que captes una imatge resplendent: "Irradies el sol amb els llavis". M'ha costat Déu i ajut, trobar unes paraules per dedicar al teu poema i a tu com a poetessa. Anim i segueix el camí de descobrir aquest gran tresor que son les paraules. Ja veuràs com de cada cop sentiràs que elles t'estimen tant com les estimis tu. I quan això arribi, fluiran d'una manera tan sorprenent i quasi sense ni mica d'esforç.
    Una aferrada pel coll des d'un poblet de la Serra de Tramuntana de Mallorca.
    Josep-Keops

  • Benvinguda[Ofensiu]
    copernic | 11-05-2005 | Valoració: 9

    El meu fort no és la poesia per això escric relats en prosa, però sé apreciar una bon poema. Aquesta que has fet és plena de sentiment i alegria i a més en acròstic, que té més mèrit. Espero que escriguis més en les teves estones lliures. Això s'ha de cultivar. Ah, i tens uns ulls preciosos. Felicitats.

  • Carai![Ofensiu]
    ones i vent | 11-05-2005 | Valoració: 10

    Carai, - tresor el teu poema
    que sap apreciar lo més important!
    A veure si ens deixes participar en
    aquesta alegria neta tan teva que
    ens fera bé a tothom. Quin relat més
    bonic i tu encara més! Una abraçada i un peto!

    ones i vent

  • per cert...[Ofensiu]
    AnNna | 11-05-2005

    algú em diu què vol dir acròstic? és que està a l'introducció... i no tinc ganes de buscar-ho al diccionari....

  • Una poesía preciosa![Ofensiu]
    NinniN | 09-05-2005 | Valoració: 7

    Molt bé, bonica,

    Segueix cultivant la poesia, perquè jo crec que hi tens molta traça. Espero que aquest sigui el primer de molts poemes que publiquis!

    Una abraçada!


    NinniN

  • Hola preciosa... sóc el Marc...[Ofensiu]
    Marc Freixas | 09-05-2005

    Em vols fer EL TEU SOMRIURE a la meva cara?

    M'agrada...

    m'agrada tant de veure que el talent cada cop és més a la ma dels infants,...

    Ara no voldria treure els meus ulls per res del món d'aquesta fotografia... i saps perquè? doncs perquè tu també "irradies el sol amb els llavis"

    i amb els ulls també eh!!!!

    Noieta, la Maragda deu estar molt contenta de tu... deu anys i mira com escrius "punyetera"!!!

    Ara t'ho dic de veritat LLIRIDAIGUA :

    no ens deixis mai d'escrire poemes tan preciosos com aquest...

    tu potser no ho saps, però si segueixes escrivint tan bé com en aquest poema ( i segur que encara en tens molts més de tan bons com aquest ) doncs això, que si segueixes escrivint tan bé com en aquest poema, saps què pot passar quan siguis gran? doncs que et pots convertir en una poetessa meravellosa... com ara!! ara també ho ets eh!! però si vols un bon consell, mira, saps? doncs que no deixis mai d'escriure maca!!

    UN PETÓ MOLT FORT PRINCESETA!!!

  • Bernvinguda![Ofensiu]
    OhCapità | 09-05-2005 | Valoració: 9

    De tots els noms de lliris has triat del de lliri d'aigua, mmm,
    "Planta herbàcia perenne de la família de les aràcies (Zantedeschia aethiopica), de fulles sagitades i peciolades i de flors en espàdix gros, envoltat d'una espata blanca."
    Mmm, la definició ho diu tot.

    Respecte a "El teu somriure", mmm, desprèn joia, alegria, mmm, i a més en acròstic, rebufa!. La meva admiració ja s'exalta i pensant que només són 10 anys els que tens, mmm, començo a pensar ja que no sóc més que un aprenent.

    Felicitats, i esperaré frisós altres relats teus.

    OhCapità.

  • Hola, LLIRIDAIGUA![Ofensiu]
    Llibre | 09-05-2005

    Saps? Penso que enamorar-se d'un somriure és un sentiment ben bonic. Perquè darrera del somriure sempre hi ha una persona, no? I si t'enamores del somriure... potser és perquè aquella persona t'agrada, o et cau bé, o te l'estimes. I això sempre va bé!

    El teu poema és curtet, però hi dius moltes coses. De fet, jo crec que no cal fer llaaaaaaargs poemes per explicar-se millor, sinó que moltes vegades, amb poques paraules, hi ha suficient.

    I has escrit una frase, un vers, que m'ha encantat. Quan dius:

    "Irradies el sol amb els llavis."

    Veus? Només amb aquestes paraules, has dit una cosa ben bonica.

    LLIRIDAIGUA: no ens facis esperar gaire i deixa'ns llegir algun altre poema (però ep!, primer els deures de cole, eh?).

    Petonets,

    LLIBRE

  • Un 10[Ofensiu]
    EmmaThessaM | 09-05-2005 | Valoració: 10

    Ets la reina dels deus: 10 anys i un 10 de poema. Ja voldríem molts, que tenim més anys, escriure com tu.

    És un poema curt però això no li treu mèrit: amb poques paraules ho dius tot i no cal afegir-hi res més. Transmet alegria, simpatia i una brisa fresca dibuixa un somriure al lector.

    Fantàstic! Si escriure poesia no és el teu fort, quin és?

    Benvinguda a la família de Relats en Català. Espero que ben aviat pengis altres poemes: si són com aquest, comentar-te'ls serà un autèntic plaer.

    EmmaThessaM

  • Els somriures la meva passió[Ofensiu]
    ITACA | 09-05-2005 | Valoració: 10

    Quina descripció tan maca del meu estimat somriure, t'haig de confesar lliri d'aigua que jo soc l'enamorada dels somriures en persona, m'encanten, tenen una màgia, en fi, que explicar-te a tu que has escrit un relat que ara mateix marxa a preferits, m'ha agradat moltissim.

    Mai deixis de somriure !

    Clara

    PD:Benvinguda guapisima

  • he pensat....[Ofensiu]
    AnNna | 08-05-2005 | Valoració: 8

    que el poema val més que un 7. Un 8. Apali!

  • AnNna | 08-05-2005 | Valoració: 7

    Amb deu anys i ja així? Al final els bebès neixeran amb un poema seu sota el braç! jaja... quin humor, eh?!
    Joder... jo que en tinc setze em considerava de les jovenetes de la web... aviat ens traurem el lloc!!!
    és flipant, nena! Està molt ben escrit! Aquesta generació que puja! :P molt bé, vaja! continua escrivint, que t'ajudarà molt! sé que et farà mandra començar a llegir relats i poemes... (o potser no), però quan vulguis pots llegir alguna cosa meva.
    mil petons, nena-que-no-sabem-com-es-diu.

    AnNna

  • és molt bonic!![Ofensiu]
    Lavínia | 08-05-2005

    Així m'agrada!! que escriguis força, LLIRIDAIGUA, i que facis poemes tan bonics com aquest que has fet, ja que no hi ha res al mon tan bonic com un semoriure i de ben segur que serà com el que tu tens!!

  • Cada cop...[Ofensiu]
    Shu Hua | 08-05-2005 | Valoració: 10

    ... sou més jovenets els relataires, quina sort que tenim tots plegats! Perquè després diguin que la joventut no llegeix!
    Escrius molt bé, Lliri d'aigua, quin nic més maco! Segur que la teva padrina s'inspira en tu per escriure tan bé com tu.
    Una abraçada, bonica, escriu sempre que vulguis i sobre tot, escriu el que vulguis, no et posis mai límits. Si de cas, els límits estaran després, un cop escrits, en decidir a qui li vols deixar que ho llegeixi.
    un petó
    Glòria

  • Benvinguda!!![Ofensiu]
    ROSASP | 08-05-2005

    Hola preciosa! Quin nom més bonic t'has ficat LLIRIDAIGUA, sona fresc, silvestre i bonic, crec que sona a poesia...
    El teu poema és molt dolç, ens parles dels somriures alegres i especials que enamoren.
    Espero que la teva estimació per fer i llegir poemes no et deixi mai, doncs és una possibilitat fantàstica de veure el món amb uns altres ulls.

    Un petó i fins la propera!

  • És ben veritat[Ofensiu]
    Sibil·la de Fortià | 08-05-2005 | Valoració: 9

    que un bon somriure és una de les coses més maques d'aquest món. Benvinguda a la web, Lliridaigua!. Continua escrivint que hi tens molta traça!

  • (La valoracio)[Ofensiu]
    T. Cargol | 08-05-2005

    Me l'havia deescuidat

  • Somriure per molts anys[Ofensiu]
    T. Cargol | 08-05-2005

    Vull ser el primer a desitjar-te qu el somriure t'acompanyi ara i quan en facis 20 i 30 i molts més.
    També et posare un nou per a que tinguis una nota mitjana de 7 (s'han de cultivar les mates!)

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de LLIRIDAIGUA

LLIRIDAIGUA

4 Relats

45 Comentaris

10660 Lectures

Valoració de l'autor: 8.96

Biografia:
Hola a tots!
Tinc deu anys i la meva padrina és la Maragda. M'agrada molt escriure poesia. Tot i que no sigui ben bé el meu fort. Espero que us agradin les poesies que faré i que me les comenteu per a poder aprendre de vosaltres.