El màgic estel

Un relat de: LLIRIDAIGUA

L'estel,
vola per el cel.
Tot caminant,
va enlluernant.
Es flourescent,
i molt lluent.
Surt cada nit,
i fa com un crit.
A tothom que la mira,
se li endu la ira.
La petita espurna,
va suaument caminant
fins que arriba la mare lluna,
i se l'emporta volant...

Comentaris

  • Que bonic[Ofensiu]
    Naiade | 26-09-2006 | Valoració: 9

    M'ha sorprès que nomes amb 10 anys ja puguis escriure aquestes meravelles.
    Et comento aquest relat, perquè a mi també m'agrada observar els estels imaginant
    que em diuen coses. Potser aquesta afició amb ve de quant tenia els teus anys i el meu pare m'assenyalava els planetes, galàxies i anava aprenent els seus noms.
    Continua escrivint que ho fas molt be.
    Una abrasada ben forta.
    Naiade

  • Els estels [Ofensiu]
    angie | 02-04-2006

    Ens miren i ens piquen l'ullet cada nit. I sí, tens raó, tenen la màgia d'amagatzemar els nostres somnis quan els observem i estem desperts, i així, en tornar-los a mirar ens ajuden a no oblidar-nos d'ells...

    Petons, bonica... va ser un plaer conèixer a una relataire tan maca per fora i ara també, per dins...

    angie

  • Sí...[Ofensiu]
    AnNna | 24-08-2005 | Valoració: 7

    Sí que és maco, sí... què hi ha de més bonic que asseure's a la terrassa en una nit calorosa i mirar el cel com brilla? De veritat...

    Són poemes molt macos, per tenir 10 anyets...

    Petons, noieta! Espero que estiguis tenint un bon estiu!

    AnNna

  • Un estel màgic...[Ofensiu]
    Llibre | 18-06-2005

    que surt a passejar cada nit, amb la seva llum i la seva alegria. Una alegria que fins i tot fa que els altres deixin de sentir ira.

    I va volant, fent el seu camí, fins que la mare lluna, / i se l'emporta volant...

    Ooooooohhhhh !!!!!

    Ara ens quedem sense estel!

    Però no, perquè segur, segur, que a la nit tornarà a sortir a passejar.

    Tens tota la raó, LLIRIDAIGUA, els estels són màgics!!!

    Un petonet,

    LLIBRE

  • Molt maco![Ofensiu]
    pseudo | 12-06-2005 | Valoració: 9

    Que hi ha més màgic que els estels?
    Qui no ha estat una estona contemplant la màgia dels estels i gaudint de la pau i serenor que descrius en la teva poesia?

    Continua així, i no deixis mai d'escriure!!

  • sense dubte[Ofensiu]
    Melcior | 12-06-2005 | Valoració: 9

    Jo no en tinc cap
    tu no serás poetesa
    perque ja ho ets,
    endavant.

    Melcior.

  • Que maco LLIRIDAIGUA[Ofensiu]
    ITACA | 20-05-2005 | Valoració: 10

    La petita espurna,
    va suaument caminant
    fins que arriba la mare lluna,
    i se l'emporta volant... (PRECIÓS)

    M'ha encantat, tots els estels són màgics és veritat, tu els fas ser-ho amb la teva tendresa i dolçor. M'has fet recordar una nit que també vaig quedar-me a observar els estels, una sensació preciosa veritat ? quina pau es respira. Tu ets la lluneta que s'emporta embruixats de somriures els estels.

    Una abraçada molt fora per el meu somriure relataire !

  • molt dolç...[Ofensiu]
    ROSASP | 17-05-2005 | Valoració: 8

    Els estels semblen tenir vida pròpia i realment si els mirem sembla que ens curin les males cares i les desil·lusions, són com petonets de cel.
    M'agrada la tendresa que li dones a l'estel màgic i com la seva mare la lluna l'enlaira com si jugues amb ell.
    Mirar el firmament és una de les coses més boniques, està ple de misteris...

    Un petonet i fins la propera!

Valoració mitja: 8.67

l´Autor

Foto de perfil de LLIRIDAIGUA

LLIRIDAIGUA

4 Relats

45 Comentaris

10655 Lectures

Valoració de l'autor: 8.96

Biografia:
Hola a tots!
Tinc deu anys i la meva padrina és la Maragda. M'agrada molt escriure poesia. Tot i que no sigui ben bé el meu fort. Espero que us agradin les poesies que faré i que me les comenteu per a poder aprendre de vosaltres.