Riudellots de la Creu

Un relat de: LLIRIDAIGUA

En un paisatge encisador,
es reflecteix en els meus ulls,
muntanyes i boscos de tons verdosos,
i prats daurats que onegen amb el vent suau de l'estiu.
I en aquesta època, quan els nens sortim a jugar al carrer,
tot ell s'omple d'una felicitat immensa.
Amb la calor molts animalons surten dels seus caus,
eriçons, esquirols, ratolins, abelles, papallones...
De bon matí les flors, roses blanques, violetes, la flor groga del fonoll, s'obren i decoren el paisatge fent que el dia tingui més color.
I en aquesta xica prosa, descric el meu bellíssim poble: RIUDELLOTS DE LA CREU!!!

Comentaris

  • Saps?[Ofensiu]
    Llibre | 27-08-2005

    La descripció que fas és breu, però ben bonica. Ens dones algunes pinzellades de tot allò que t'envolta, com si pintessis un quadre. I aconsegueixes que ens l'imaginem. Però a més, fas una altra cosa, que jo considero encara més important: hi poses sentiment.

    Sí: fas que intuïm l'estima que sents per aquest paisatge, per aquest poble que és el teu.

    Felicitats!

    LLIRIDAIGUA: continua així! Escriu i envia'ns els teus relats!

    LLIBRE

  • Hola preciosa! [Ofensiu]
    ROSASP | 19-08-2005

    Fa realment ganes de visitar el teu poble. Es nota que l'estimes molt i que forma part de tu mateixa.
    Què tal va l'estiu?
    Aprofita per passat-t'ho d'allò més bé i contempla molt per fer bonics poemes com aquest.

    Petonets i fins la propera!

  • Les primeres poesies són les més maques[Ofensiu]
    Josep Vendrell i Torres | 19-08-2005 | Valoració: 10

    LLIRIDAIGUA,el teu relat m'ha agradat molt,en el meu poble diem ple enlloc de molt, es a dir que m'agradat ple de ple !.
    Escriu força, però amb el cap i amb el cor sent més del que escrius, els sentiments fan que totes les coses es transformin en POESIA !
    En la fotografia estas ple ... però ple de maca.
    Digues a la teva padrinete que t'aconselli , ella també sap fer uns escrits tan macos com tu.

l´Autor

Foto de perfil de LLIRIDAIGUA

LLIRIDAIGUA

4 Relats

45 Comentaris

10653 Lectures

Valoració de l'autor: 8.96

Biografia:
Hola a tots!
Tinc deu anys i la meva padrina és la Maragda. M'agrada molt escriure poesia. Tot i que no sigui ben bé el meu fort. Espero que us agradin les poesies que faré i que me les comenteu per a poder aprendre de vosaltres.