el temps..

Un relat de: Clara Garcia Collado

La vida passa, cada cop més ràpid. El rellotge no s'atura, i el temps cada vegada s'envà més ràpid, tot es màgic.
Cada dia veig més gen que s'en va, gen que s'ensorra, i gen que cau en desgracia.
El temps, no s'aturarà ni que ploris ni que somriguis, no , el temps no s'atura.
Cada instant, cada moment, es irrepetible es únic, mai no saps que et pots trobar, la vida es com una capsa plena de sorpreses, avegades bones, avegades dolentes, un somni incomplet..
Ni que el temps no s'aturi, ni que no pugui tornar enrera, es pot viure de records, de records que marquen, de records que no s'obliden, gen que es queda i gent que marxa.

Comentaris

  • Molt bona descripció de..[Ofensiu]
    Fada del bosc | 16-04-2010 | Valoració: 10

    com sentim el pas del tremps... volta i volta i moltes vegades ens arrossega.

    De veritat que m'ha agradat molt, de fet me sentit identificada.

    La Fada.

  • menys mal.[Ofensiu]
    jos monts | 16-04-2010

    La Vida, la a comunicació i el saber estar, forma part de la nostra convivència en aquesta societat.
    Costa molt trobar l'equilibri entre el jo i l'entorn, a vegades ens hauríem de preguntar:
    Es ell o jo?
    El temps no s'atura, menys mal.
    Als records i les vivències ens curteixent, la vida segueix per tu i per tothom menys mal.
    Uns és quedant i uns altres se'n van, menys mal.
    Reflexiona?

    Salutacions
    Josep

    Tens que reprendre las classes de piano, tens una bona professora.