records d'aquelles abraçades.

Un relat de: Clara Garcia Collado
La pluja, el dolç repic de les gotes sobre el teulat de casa, el silenci que m'embolta, i records que van vagant per la meva ment, la por de perdre't de que marxis i no et tingui més, el saber que no et podré abraçar com tots aquest anys, i el ploff-plofff de la pluja em va recordant que tots i cada un dels moments són importants, que quan sigui gran i miri enrrera, busqui entre records, em vindràs tu, i els teus petons , tu i les teves carícies i els moments inoblidables que m'has fet passar al teu costat, es impossible que els pugui oblidar, son molts anys els que hem estat lluitant per a que res ens separés i sembla que l'enemic més gran a pogut acabar amb nosaltres, amb la nostra lluita constant, es saber que no et podré estimar que algú altre et vindrà a eclipsar però que sols n'haurem de sortir que els teus ulls no plorin per mi, del verd del que és l'herba cada matí, del verd dels teus ulls quant brillen per mi. Dels somriures que al veure'm s'et dibuixen, de les papallones que et ballen al melic, quan penses amb mi, del xiuxiuejà d'un t'estimo, quan crec que tot està perdut, d'un simple mot a cau d'orella que fa que em creixi i pugui tirar endavant , en tot moment, en cada instant, besam, no tinguis por, i aquesta nit deixa't endur, deixa que les estrelles i la lluna minvant, siguin un dels records que d'aquí molts anys, recordi , amb un somriure dels que tant t'agraden, i recordi les teves mans pel meu coll, els teus llavis enjogassats amb els meus, els nostres ulls perduts en l'immensitat de les mirades, i aquelles abraçades..

Comentaris

  • un escrit que desprèn...[Ofensiu]
    joandemataro | 12-04-2011 | Valoració: 10

    molta maduresa i on obres els teus sentiments, la joia del passat que no s'oblida mai i la sinceritat en el present... Et felicito
    i et dono le gràcies per la teva felicitació
    fins aviat
    una abraçada
    joan

  • Fantàstic.[Ofensiu]
    Lecram | 30-03-2011 | Valoració: 10


    Un relat preciós, fantàstic on els sentiments traspuen a cada frasse....sincerament genial :)