DOS MIRALLS

Un relat de: Andreu Martí i Cortada
T'he guardat els bocins de la vida que vam viure en un càntir de porcellana, per si mai la sort ens fos benèvola i amb els vidres trencats poguéssim refer els miralls que un temps vam estar l'un per l'altre.

Fou el temps que les onades del mar on nedàvem eren suaus i amables i la fortuna era la brisa serena que omplia l'aire i ens convidava a despentinar-nos sobre la sorra de la platja.

Desconec l'atzar -que viu a l'aguait en l'esdevenir- si torno a dir-te que t'estimo, però potser no me'n podré estar perquè no he deixat cap dia de fer-ho.

I en tinc ganes.

Que no tindràs la xamba de trobar en cap altre mirall una manera tan sincera d'estimar-te.





Comentaris

  • poètic[Ofensiu]
    Atlantis | 14-02-2023

    Un relat que és un poema en prosa. Guardar l'amor en un càntir!! que maco!!

    Molt bonic.
    Segueix escrivint que et llegiré.

  • Voltant l’amor[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 13-02-2023 | Valoració: 10

    Prosa poètica de primera divisió! I qui escriu així, aconsegueix el que vol, fins i tot en l’amor. Un plaer llegir-te. Una forta abraçada.
    Aleix

  • Dos miralls[Ofensiu]
    Prou bé | 09-02-2023

    Quina manera tan bonica de reflectir un amor i una relació compartida!
    Enhorabona per uns versos que m'han emocionat!
    AMB total cordialitat

  • Amor profund[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 08-02-2023

    Paraules dedicades a l'autèntic amor que tenia i té per una persona, malgrat que ja no estigui al seu costat.

    Bonic poema Andreu

    Cordialment.

    Rosa.

l´Autor

Foto de perfil de Andreu  Martí i Cortada

Andreu Martí i Cortada

31 Relats

122 Comentaris

5770 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Sóc català, friso i em deleixo per un estat propi que permeti la màxima expressió de la meva llengua.
Fa molt temps que escric, però només quatre dies que ho publico a les xarxes.
M'agrada la poesia perquè la trobo una manera bonica d'escapar de la mentida.