Dolç sopar

Un relat de: Eva Caselles
Després d’una setmana de treball intensa arriba per fi el divendres i decideixo gaudir d’un merescut sopar al restaurant de l’hotel.

En la soledat de la meva taula s’hi van alternant uns menjars exquisits. Degusto els àpats, frueixo dels diferents sabors, però els meus pensaments em deixen, a contracor, un regust amarg. El trobo tant a faltar.

Ja estic a punt de començar amb les postres quan dirigeixo la mirada cap a la porta del restaurant i el veig entrar. Està irresistible, com sempre. Duu texans i una camisa blanca harmoniosament adaptada al seu cos.

De seguida s’adona de la meva presència i no vacil•la en apropar-se amb el seu millor somriure.

Hola, ja estàs acabant? –em pregunta-.
Quasi, estic a les postres. He demanat un petó d’ametlles tendres –li responc-.

Llavors s’inclina i em besa com si fos el primer cop.

I el sopar s’acaba, deliciosament.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Eva Caselles

Eva Caselles

36 Relats

53 Comentaris

28938 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Sóc una lectora de relats que s'ha embarcat en el difícil art d'escriure'ls.
Però com que també sóc perseverant, vull pensar que poc a poc me'n sortiré.

Frueixo molt llegint, descobrint i imaginant. I m'agradaria gaudir també, escrivint, creant i inventant.

El que més m'agrada però, és donar la mà.