Creta

Un relat de: Iona
Ell encara no ho sabia, però sens dubte, la vida segueix un fil.

Caminava perdut, quan de cop, malgrat la intensa pluja, li va semblar entreveure el que era una casa. I com necessitava menjar, assecar-se i descansar, s’hi va acostar.

Se sorprengué quan va reconèixer el rostre que li obrí la porta. Per un moment, pensava que li caldria girar cua, però, fora pronòstic, va ser acollit. Va assecar-se vora el foc, soparen recordant vells temps i acabaren la vetllada al llit.

Al matí, quan despertà, s’adonà que res havia estat casual. Es trobava de nou al laberint, però aquest cop sense el cabdell de fil que el salvaria. Era tard per penedir-se del dia en què la va abandonar en aquella illa.

Comentaris

  • Felicitats![Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 05-05-2021

    Felicitats. Més que pel relat, per la facilitat de donar-li veu al personatge des d'una altra perspectiva i fer-ho amb elegància.
    Enhorabona,
    Neus

  • capgirar[Ofensiu]
    Atlantis | 04-05-2021

    Capgirar els contes i mites i fer relats curts i ben escrits és un art amb tu.

  • Naxos[Ofensiu]
    SrGarcia | 02-05-2021

    Una bona interpretació del mite d'Ariadna i Teseu. El "Karma" suposo que es refereix al que li va passar a l'ingrat Teseu després d'abandonar Ariadna a l'illa de Naxos.

  • Jam session[Ofensiu]
    kefas | 02-05-2021


    Ritme contingut per acompanyar una melodia blava i tràgica. La que porta a l'únic destí possible quan es perd el fil de la vida.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    El teu relat entra a concurs, gràcies per participar.

    Comissió XI Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Iona

Iona

84 Relats

322 Comentaris

28793 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Durant el confinament vaig provar això que en diuen escriure i ves per on em va agradar. Ara, novella en el món de l'escriptura, vaig fent, desfent i aprenent.

El meu blog: Despullant sentiments de Iona

A Instagram: @lecturesxgaudir