Cor dispers sense paraules

Un relat de: meral

Deixa'm seure prop teu
i prendre't la mà en silenci:
Sense que calguin les paraules.

Deixa'm sentir-te, encara que la distància
i el temps ens siguin adversos,
dins del meu cervell confús
i del meu cor dispers…
COR DISPERS!


Deixa'm pensar que et puc
estimar mudament: Cap mot,
sense un gest, ni una mirada.

Deixa'm entendre almenys, que no m'has de guardar
rancor, per saber que no ets el
primer, ni l'últim amor.
Reconfortable amor…
SENSE PARAULES!







Comentaris

  • Hòstia, què bo![Ofensiu]
    Arbequina | 03-01-2007 | Valoració: 10

    En sèrio, està molt ben parit, aquest poema!
    El trobo original, sentit, inspirat... i, sobretot, veritable.
    En fi, un molt bon poema, m'ha encantat.

    Una abraçada i feliç 2007!

    Arbequina.

  • Silenciosament, ho llegeixo...[Ofensiu]
    Unaquimera | 01-10-2006 | Valoració: 10

    Distància, dispersió, confusió, temps... amor: totes elles són paraules enormes, tant que potser de vegades no cal utilitzar-les perquè, sense fer-les anar, es poden expressar d'altres maneres: mudament!

    Una expressió molt atraient per a mí...
    Un poema amb un color difícil de copsar, potser perquè no t'he llegit prou, així que vindré per aquí a trobar més coses teves.

    Ara t'envio una abraçada callada,
    Unaquimera

  • que bonic meral![Ofensiu]
    teresa serramià i samsó | 26-09-2006 | Valoració: 10

    gràcies pel teu comentari generós. M'agrtada molt el teu poema.

    T'expresses molt bé, trenes les imatges amb habilitat i commous el lector: ÈXIT, et felicito.

    una abraçada!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de meral

meral

97 Relats

151 Comentaris

104731 Lectures

Valoració de l'autor: 9.79

Biografia:
El meu nom oficial és Marta Capdevila Peydro, m’he posta Meral perquè em vaig casar a Turquia i la meva filla va néixer a Estambul i en llengua turca vol dir isard i s’assembla una mica a Marta. El meu fill va néixer a Guimerà, el meu poble estimat: « Qui perd els orígens perd la identitat ».
.
Escric relats a la revista Nova Tàrrega, tinc publcat un llibre de relats en paper de títol "Les dones dels anells" que ha tingut molt bona acullida. Ara fa temps que no entrava en aquesta web per problemes técnics, però prometo tornar-ho a fer. Tinc dos llibre acabats, un de poemes en català i una novel·la en castellà pendents de publicació en paper i un altre en periode d'escritura. Tinc un llibre publicat a la internet en castellà de títol "Tres meses en mas Montornés".
La foto del meu perfil és vella, ara estic més guapa.
Finalent he publicat el nou llibre en castellà "Nueve meses en Mas Montornés" en paper amb l'editorial Arial ediciones. Altresllibres tinc en concurs.