Classe d'escacs

Un relat de: gypsy

Recordo quan ens vam conèixer.

Eres el meu professor d'escacs. Em vaig apuntar a les classes per veure't, tan disciplinat que em feies delir.
Et demanava innocent si podies venir al meu tauler i et preguntava el que no entenia, mentre et mirava els llavis molsuts bellugant-se per fer-se entendre. Te'ls hauria mossegat allà mateix, al mig de la classe. Te'n vas adonar.
Tu anaves movent ara l'alfil, ara el cavall en un tauler gros que penjava de la paret. Jo somreia per sota el nas i m'aguantava el desig.

Després d'unes quantes classes et vaig preguntar si volies que t'ajudes a recollir els taulers, em vas dir que sí. I sí, recollirem taulers fins que vam apartar pupitres i cadires i ens vam trobar rodolant per terra, tu al meu damunt. Els petons semblaven eterns i goluts i la teva olor m'agradava. Toca'm, et deia i tu no gosaves, eres tan maco; em vaig tocar jo mateixa amb les teves mans.

Va entrar el professor de matemàtiques i ens va enganxar.
Jo vaig fer cara de pòquer, sort que els meus pares eren lliberals.

A tu et van clavar un sermó espectacular. Em vas dir que allò, no podia ser, que era vergonyós i indigne. A mi el desig em cremava com una teia i a tu també, encara que dissimulaves tant com podies.

Van haver-hi més classes particulars d'escacs.

Encara recordo que el primer cop que vaig fer l'amor, va ser contra una paret d'on penjava un enorme tauler amb peons, torres, reis i reines de cartró.


gypsy

Comentaris

  • Ostres, quin relat...[Ofensiu]
    matenquatre | 27-12-2006 | Valoració: 10

    ... com algú torni a dir que els escacs són avorrits...

  • classes d'escacs[Ofensiu]
    marco3434 | 26-12-2006 | Valoració: 10

    En primer lloc dir-te que t'estic agraït de que hagis llegit amb tan bons ulls el meu petit relat "Diari d'un seductor", es un gran elogi venint de tu!.

    Per aixó he volgut llegirte i conèixet una mica i cercant al atzar m'he trobat amb aquest a petita joia. M'ha agradat molt!.

    Em falta alguna dada per fer-me més idea de la situació com les edats, i també crec que el càstig del professor en la realitat hagués estat més gran. Però amb tot crec que és un magnific relat!.

    Ademés si tu has trobat semblances en el meu relat jo també n'he trobat en el teu ja que jo he estat professor d'escacs i també he donat classes de matemàtiques a joves d'institut, i tinc clar que les mirades provocadores és una cosa que pot trasbalasar, i força, a qui no tingui els peus ben posats al terra.

    una abraçada

  • Apartem els taulers......[Ofensiu]
    copernic | 24-12-2006 | Valoració: 10

    i rodolem per la la taula. Cauen les peces (íntimes) per terra i el cavall rampant entra victoriós per la porta de la torre vençuda. hahahahahahaha.
    Un relat senzill però original amb unes gotes d'erotisme molt fi però insinuant.
    M'he emportat una grata sorpresa. Feia una setmana que ningú em comentava cap relat. Des del meu observatori celestial t'envio un petó sonor i et desitjo un magnífic Nadal.
    Bona tarda, gitaneta.

  • Ingeniós, fresc...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 29-11-2006 | Valoració: 10

    ... i amb un aire molt jovenil. Tot el relat desprén una mena d'impuls natural i espontani que trasmet molta vitalitat. M'ha agradat. molt.
    Una abraçada, gyspy

  • escac a la reina[Ofensiu]
    Rodamons | 29-11-2006

    M'agrada l'escac, tanmateix mai m'ha produït un moment eròtic, potser perquè el mestre d'escac era un vell molt avorrit.

  • una partida interessant:[Ofensiu]
    Capdelin | 28-11-2006 | Valoració: 10

    comença amb una obertura, milers de peons distreuen l'espectacle, cavalls en cas de fugida d'emergència, una torre vora el mar sempre és un bon refugi, els alfils són gestos que preparen l'atac final... l'objectiu és el rei, la reina enfrontats en un combat carnal de desig. No val l'empat, és senyal d'indiferència. La victòria es tombar-se sobre el tauler l'un damunt de l'altre simulant un triomf compartit.
    I jo que pensava que eres una dama blanca i resulta que ets una REINA amb cos bategant. Qui pogués ser el teu rei...
    Una abraçada

  • jaumesb | 28-11-2006 | Valoració: 10

    seny

  • de vegades ...[Ofensiu]
    manel | 28-11-2006

    les coses són tan senzilles però també tan complicades. Deixar-se portar per allò que sembla tan natural i innocent, tan terriblement humà, pot suposar la més gran de les incongruències racionals (si és que això pot existir)
    Som així, no podem evitar-ho.

    Uns petons
    manel

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de gypsy

gypsy

377 Relats

2797 Comentaris

450375 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:

Hem viscut per salvar-vos els mots,
per retornar-vos el nom de cada cosa.

Salvador Espriu