CANSADA D’INVISIBILITAT, de nou (II)

Un relat de: Romy Ros

Cansada d’aquesta indiferència que em regales...Exploto i ...Em transformo...

**2/ J S Bach : “Air on A.G. String”...Amb un canvi d’aires...seqüencial
Cansada d’esperar que passi el que no passarà mai...he decidit donar un tomb, fer un canvi d’aire a la seqüència que es repeteix contínuament a la meva vida.
Faré un gir de 180º perquè ara, així, no hi vaig en lloc...
Aquesta espiral, aquesta melodia que m’envolta, repetitiva, circular, esfèrica.. m’estreny, m’asfixia i s’engoleix la meva energia...

El camí es dibuixat, no existeix ni porta en lloc, tampoc aquesta màgia...les fulles cauen verdes, grogues, vermelloses. El balanceig és repetitiu, inicialment suau i dolç, però desprès com una dansa macabra el martelleig del terra és com una llosa que em crivella a trets...

Cansada de crear una màgia en la que només crec i jugo jo...he decidit sintonitzar una nova melodia... el camí serà desconegut però nou i veraç.

No busco aire fresc, he estat a l’àrtic... no busco aire càlid, vinc del desert.
Busco un nou AIRE, en forma d’oblit, de rauxa, que com un complement vitamínic m’ajudi a desfer el nus entortolligat que m’has regalat.
Busco allunyar-me de qui em fa ballar al voltant d’una figura sense criteri, capritxosa i que la única forma de “donar” que practica és la repetició, la mimètica dansa ... i això, no em porta en lloc.

Aquesta espiral, esfera que circula com el dia de la marmota, es repeteix una i mil vegades. I tornem-hi! ...Ara prou! Aquest desgast d’energia no em compensa!

Marxo...tal qual, com una Lady Godiva...sense mapa, vaig cap el desconegut !
Quan et soni la tendresa...vine a buscar-me. Si encara t’interessa... Sàpigues que fregar i friccionar no són acariciar ...que veure i mirar no són el mateix i escoltar i sentir tampoc són idèntics...
Diuen que...de l’amor a l’odi hi ha un pas, i dic jo...de l’afecte a la indiferència només passem per la impossibilitat de mostrar tendresa !

Romy Ros
Novembre de 2014

Comentaris

  • Ah, responent la teva pregunta...[Ofensiu]
    Romy Ros | 08-04-2020

    Sí, he llegit a James Rhodes, però només l'obra de "Fugas o l'ansiedad de sentirse vivo" i em va agradar força. Vull preparar una petita ressenya. Quan la tingui la compartiré.
    Una abraçada de nou, Dones d'aquest Club tan fabulós. - Romy Ros ;)

  • Gràcies, Dones del Club L[Ofensiu]
    Romy Ros | 08-04-2020

    T'agraeixo moltíssim els teus comentaris, es gratificant i m'arribes a l'ànima!
    T'envio una càlida abraçada!
    Romy Ros ;)

  • Moltes gràcies...[Ofensiu]
    Romy Ros | 08-04-2020

    Gràcies Nadine pel teu comentari tan acollidor i sobretot, gràcies per llegir-me!
    Gràcies per passejar-te pel meu recull. És molt gratificant. T'envio una càlida abraçada i t'esperono a que segueixis escrivint.
    Romy Ros ;

  • Escolto la música de Bach i[Ofensiu]
    NADINE | 08-04-2020 | Valoració: 10

    Aconsegueixo entendre millor el teu text.
    M'ha agradat. A mi també em trasforma aquesta música.
    Molt interessant el teu plantejament. Per cert, ara recordo, has llegit "Fugas" de James Rhodes? Ja em diràs!
    Salutacions.
    Nadine

  • He llegit amb música,[Ofensiu]
    Dones del Club L | 05-04-2020 | Valoració: 10

    Hola Romy Ros,
    he llegit el teu relat amb música de J.S. Bach “Air on A.G. String” tal i com recomanes i m'ha inspirat moltes sensacions la teva lectura... Molt maco i ple de fortalesa i vitalitat. Una despedida que no està ple de tristesa encara que es respira un xic d'enyorança. Valenta, la protagonista.
    M'ha agradat molt. Et vaig seguint i et desitjo molta salut!

l´Autor

Foto de perfil de Romy Ros

Romy Ros

59 Relats

459 Comentaris

79893 Lectures

Valoració de l'autor: 9.90

Biografia:

Nascuda al 62 més enllà de les Terres de Ponent, he viscut en diferents poblacions de Catalunya fins que he aterrat a Vic esperant que sigui definitiu.

Sóc antropòloga de formació i vocació, també activista de professió. Sóc mare de dos fills que van deixar l'adolescència i que s'obren camí en aquest món convuls.

Escriure, llegir i pintar són tres aficions que m'entusiasmen i fascinen.
M'han ajudat a reinventar-me i per això estem ara per aquí.

Us desitjo el millor, que la lectura de cada relat us sigui plaent i toqui la fibra de les vostres emocions, com moltes vivències han tocat la meva.
Us agraeixo molt els comentaris perquè m'ajuden a aprendre i millorar. Gràcies!

Namasté!