Cercador
Avui
Un relat de: LecramAvui t'he somiat,
Avui t'he imaginat,
Avui t'he pensat,
Avui t'he vist,
Avui m'he enamorat.
Comentaris
-
Sempre avui[Ofensiu]Sara Serra | 20-09-2018
Vivim en un etern avui. Avui passa tot.
En poques paraules dius molt, i el que és més important, ho fas sentir.
Gràcies pel teu comentari, em va fer ilu ;) -
Íntim[Ofensiu]olgalvi | 06-03-2017 | Valoració: 10
Avui t'he llegit
I m'has encantat.
Felicitats! -
Bonic i breu poema[Ofensiu]Nonna_Carme | 05-03-2016
que m'ha portat a la memòria les rimes de Bécquer.
Gràcies per les teves amables paraules.
Una abraçada, Lecram. -
Bonic[Ofensiu]montserrat vilaró berenguer | 03-03-2016 | Valoració: 10
M' agrada com escrius. Et llegire
Gracie's pel teu comentari -
Temporalitat[Ofensiu]Aleix de Ferrater | 03-03-2016 | Valoració: 10
La temporalitat de l'amor l'has reflectit amb brevetat i precisió. És un tema etern amb respostes incertes. L'amor pot ser tan breu i fugaç com un somni? El teu poema l'he trobat magistral en aquest sentit, un somni, una imaginació, un amor. És posible? Crec que si. De totes maneres, cada experiencia és un món. Moltes felicitats per fer rumiar. Una abraçada.
Aleix
Valoració mitja: 10
l´Autor

35 Relats
120 Comentaris
57305 Lectures
Valoració de l'autor: 9.56
Biografia:
Vaig néixer ara fa 35 anys a la ciutat de Barcelona; des des fa més de 15 que visc reclòs en el bonic paratge, de la Roca del Vallès, al Vallès Oriental (Barcelona).La meva afició per la literatura, no fa masses anys que va començar, tot va començar com un joc; doncs els primers relats que vaig escriure eren per participar als jocs florals de l'escola i l'institut.
Però poc a poc, aquest joc es convertí en un canal per on fluïen tots els meus sentiments i pensaments.
Fins el moment molt poques vegades havia tret a la llum els meus relats i poemes, potser ha arribat el moment de començar a treure'ls la pols i veure'ls des d'uns altres ulls (els vostres).
Espero que us agradin, qualsevol comentari serà molt ben rebut. Gràcies a tots/es lectors/res, autors/es.
Us deixo el meu e-mail per si voleu fer algun comentari més personal o coneixe'm millor: kilimanjaro2005@hotmail.com

"La senyoreta Kispar fidu em va encadenar i jo he passat la cadena a les senyoretes Pauli i somnisdeboira"
(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")
Últims relats de l'autor
- Atrapar el temps
- Rialles magiques
- Reflexions sobre el temps
- 9 de setembre de 2017
- Rituals quotidians
- Avui
- Avia Carme
- Somiant muntanyes, imaginant senders, escalant parets impossibles.
- Trobant-te a faltar.
- Retalls
- Per què t'estimo?
- Catalunya vol viure en pau i llibertat.
- Sense títol
- El repte d'un somni.
- El camí de Truc.