Cercador
Autoprotecció dels Drets d'autor des de la trinxera
Un relat de: El follet de la sonVoleu preservar els vostres drets d'autor sense que això us costi un ronyó (i l'altre també)?
Seguiu aquests passos:
1 - Preneu tot el que alguna vegada hagueu escrit, ja siguin narracions, com poesies com obres de teatre, com receptes de cuina amb algun ingredient especial introduït per vosaltres, com el que sigui. Repasseu-ho i corregiu-ne les faltes.
2 - Imprimiu-ho.
3 - Poseu-ho tot en un sobre i compreu un segell per enviar-ho al vostre mateix lloc (casa, pis o forat) de residència.
4 - Aneu a correus i envieu-vos-ho a vosaltres mateixos per correu certificat.
5 - Quan us arribi, no ho tragueu del sobre i guardeu-ho ben guardat allí on no puguin arribar-hi els inquilins de la casa que no saben de lletra.
Llestos. En aquest precís instant, qualsevol malànima que utilitzi algun text vostre i li canviï l'autoria, vosaltres podreu explicar que en realitat el text no li pertany, demostrant-li que quan ell (o ella) ho utilitzà, vosaltres ja us ho havíeu reenviat a casa.
No és tan complicat, oi?
Comentaris
-
Recollons, tio! Senzill, fàcil,...[Ofensiu]rnbonet | 30-05-2008
...-elemental, benvolgut Watson!- i de bon pensar català. I no va de conya, xicon! Sols caldria, mirant per un altre costat, que el servei de correus funcionés realment. Diuen que actualment sí (m'ho ha confirmat un amic del ram).
Hala, salut i rebolica!
l´Autor

98 Relats
171 Comentaris
95655 Lectures
Valoració de l'autor: 9.69
Biografia:
Tener el valor, sabiendo previamente que vas a ser derrotado, y salir a pelear: Eso es la literatura.(R. Bolaño)
_____________________
Cada nit de deliris,
quan la foguera es fon,
reparteix pols de somnis
el follet de la son.
Si us puc ser útil per alguna cosa:
pradinyus@gmail.com
Últims relats de l'autor
- Sounio
- Asfòdels (Asphodelus aestivus = cat. Albó)
- Autoprotecció dels Drets d'autor des de la trinxera
- L i el porno
- Enamorar-se és una merda
- En Bonós talòs i les onades. Capítol quart
- En Bonós talòs i les onades. Tercera part
- En Bonós talòs i les onades. 2ª part
- En Bonós talòs i les onades
- El català, nou dialecte d'una llengua sense nom, o els meus realment estimats companys de pis i la mare que els va parir
- Culpable
- El millor escriptor del món. Microrrelat
- L'etern retorn
- Ahir
- Miquelàngel de fira