Arribar al Cim

Un relat de: espurnadagost

Vull ser com aquesta persona que, tot i sabent que el camí és pedregós i pendent, va fent camí amb l' objectiu d'arribar al Cim.

Sempre amb un somriure.

Sentir l'agradable cansament del meu cos i la tranquil·litat de la meva ànima.
Impregnar-me de sensacions reconfortants de superació i dedicació.

Caure i tornar-me a aixecar.

Sempre amb un somriure compartit.

Al final del camí, gaudir de vistes meravelloses , increïbles, indescriptibles . I fer-ho mirant als ulls de les persones que m´han acompanyat en el trajecte.

Sempre amb un somriure que ens fa gaudir del nostre creixement.

Finalitzar la nostra existència amb la seguretat de que el trajecte ha valgut la pena.

Sempre amb un somriure per recordar.

Deixar marques al camí per a nous aventurers.


Comentaris

  • Es percep[Ofensiu]
    Lavínia | 04-01-2012 | Valoració: 10

    que ets una persona valerosa i amb empenta que has sabut valorar el que t'ha ofert la vida i això costa moltíssim.
    Et desitjo que no canviïs.
    Gràcies pel teu comentari.
    Una abraçada

  • No estaria gens malament[Ofensiu]
    Pau Mora | 23-12-2011

    Diuen que voler és poder. Però és molt difícil

  • Somriure[Ofensiu]
    franz appa | 11-12-2011

    No sé si vas arribar a algun cim. Veig que s'obre un buit temporal després d'aquest relat. Em comentes un poema del viure dia a dia, i sintonitza bé amb aquesta mena de declració vital que aquí ens vas deixar.
    Salutacions i somriures,
    franz

  • Comparteixo...[Ofensiu]
    Marteta | 26-11-2011 | Valoració: 10

    ... tot el que dius en aquest relat, i aquesta és l'esència de la vida: superar-se, sentir-se bé amb un mateix, i tenir persones al teu costat que fassin que aquesta feliçitat sigui la màxima.
    M'ha agradat molt!

  • M'agrada molt.[Ofensiu]
    Jere Soler G | 16-11-2011

    Llegint-te, sento com si et conegués; com si tot això que escrius ho haguéssim comentat abans; deu ser perquè coincidim en el missatge. Pel que t'he llegit, caminem en la mateixa direcció i sentit.
    El teu comentari m'ha alegrat molt. Moltes gràcies. Em llegeix molt poca gent, i sempre és d'agrair que et diguin que t'han llegit; i més si és un comentari tan generós.

  • Arribar...[Ofensiu]
    panxample | 16-09-2011 | Valoració: 10

    El teu comentari tan amable em porta fins aquest espai teu, on descobreixo el goig
    de viure, de compatir el viatge i deixar petjada pel record.
    Em recorda la solitud del poeta. Coincidim amb la manera expressant els nostres sentiments.
    El camí es pedregós però val la pena intentar-ho.
    Avant i ben amunt

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de espurnadagost

espurnadagost

12 Relats

28 Comentaris

14363 Lectures

Valoració de l'autor: 9.93

Biografia:
Tant se val qui sóc o qui he estat durant tot aquest temps. He viscut el bo i el dolent.

Voldria començar una nova vida fora d´aquest foc que m´està cremant.
Aspiro a ser feliç - com sempre he estat - ser dóna -com sempre he estat- , ser jo - com sempre he estat-.
Tot i les ferides a l´ànima , encara tinc ganes de riure i de viure la vida.
Sé que , com una espurna, puc durar només uns pocs segons fora del foc. Però només per aquests segons de llibertat val la pena arriscar-se.
Ara, sento necessitat d´escriure.

espurnadagost@gmail.com