Sense Condicions

Un relat de: espurnadagost

Desperto al matí. Desitjo mirar-te, veure si has passat bona nit, abraçar-te.

Després de la baralla d´ahir vas quedar-te esgotat. No volies parlar, no volies saber res de mi. Pensaves que no t´entenia i per això fugies de la meva mirada, pensaves en altres persones que et podrien compensar la teva infelicitat, suplir els teus desitjos.

I vas començar la teva cantarella nocturna com cada nit.
Finalment, vas retrobar la teva serenitat i et vaig veure amb els ulls clucs.

Vas rebre un petó al front i unes paraules suaus a cau d´orella.

Et dóno tot el que tinc i tot el que sóc. La nostra lluita diària no em fa oblidar el que sento per tu.

I tot i les nostres emprenyades, tornem a trobar el nostre camí al cap de poc. T´estimo ara i tant tu com jo sabem que t´estimaré sempre, passi el que passi, facis el que facis. Et seguiré fins a la mort, res ni ningú em podran separar de tu.

Però, he de posar límits, aquests que ara no entens. Es per això que et sents impotent i rabiós. T´asseguro que et puc entendre, ja ho aprendràs.

Ara et miro i voldria que fossis despert per amanyagar-te i besar-te. Me n´he d´anar a treballar fill meu.

Que tinguis molt bon dia Martí ! Ets la meva vida !

Comentaris

  • La força de l'amor[Ofensiu]
    Mena Guiga | 11-04-2014

    Aquella força que ajuda a superar-ho tot.
    Aquest vincle molt més que de sang.

    Molt ben escrit.

    Mena

  • Gratuïtat[Ofensiu]
    T. Cargol | 22-11-2011

    El millor és allò gratuït, sense apunts al deure, perquè sí,...I és en aquesta gratuïtat que es troben motius per anar endavant, la compravenda per igualada que estigui, mai es pot acomprar a quelcom fet sense condicions,...

  • uf, quin relat[Ofensiu]
    micanmica | 25-08-2008 | Valoració: 10

    tan maco! primer pensava que es tractava d'una parella quan, al final, es revela que els dos personatges que s'han enfadat són en Martí i la seva mare.... un amor incondicional com aquest que no podria haver trobat millor relataire! molt ben descrit i sentit. felicitats!

  • preciós[Ofensiu]
    Lior | 10-08-2008

    això sí que és amor i la resta són tonteries!
    Un relat molt ben escrit, sí senyor.
    Per cert, m'agrada molt la foto.

l´Autor

Foto de perfil de espurnadagost

espurnadagost

12 Relats

28 Comentaris

14360 Lectures

Valoració de l'autor: 9.93

Biografia:
Tant se val qui sóc o qui he estat durant tot aquest temps. He viscut el bo i el dolent.

Voldria començar una nova vida fora d´aquest foc que m´està cremant.
Aspiro a ser feliç - com sempre he estat - ser dóna -com sempre he estat- , ser jo - com sempre he estat-.
Tot i les ferides a l´ànima , encara tinc ganes de riure i de viure la vida.
Sé que , com una espurna, puc durar només uns pocs segons fora del foc. Però només per aquests segons de llibertat val la pena arriscar-se.
Ara, sento necessitat d´escriure.

espurnadagost@gmail.com