Sexe diferent

Un relat de: espurnadagost

Acabaven de deixar enrere l'estació. Xerraven animadament.

Reien amb ganes, com ho fan les persones que connecten fàcilment.
Anaven amb sinceritat per davant, com ho fan les persones que no tenen res a amagar.
Es veien lliures, com es veuen les persones que volen viure amb il·lusió el seu enamorament.

Les mirades que obtenien eren fins ara accidentals.
Es van fer un petó.
De cop, aquelles mirades es van convertir en inquisidores.
La parella, semblava al·liena a tot l' ambient que les envoltava.
Poc a poc, passaven del petó a les carícies a les mans i d'aquí a les natges.
La parella seguia rient, acariciant-se amb tendresa. Es trobaven bé, l' una amb l' altra.

Més d'una persona que les criticava i reprovava amb la mirada, es preguntava encuriosida. com deuria ser el sexe entre dues dones.
No ho sabrien mai, la seva imaginació acabava on acabava la seva tolerància.

Comentaris

  • indefinida | 06-12-2007 | Valoració: 10

    Diferent no és igual a dolent tot i que hi ha massa gent que sembla no entendre-ho.
    Molt bo!



    Petons.

  • Genial[Ofensiu]

    Frase genial...d'aquelles per encapcelar el capítol d'una novela i, diguem cutre, per posar al messanger: La seva imaginació acabava on acabva la seva tolerància.

l´Autor

Foto de perfil de espurnadagost

espurnadagost

12 Relats

28 Comentaris

14346 Lectures

Valoració de l'autor: 9.93

Biografia:
Tant se val qui sóc o qui he estat durant tot aquest temps. He viscut el bo i el dolent.

Voldria començar una nova vida fora d´aquest foc que m´està cremant.
Aspiro a ser feliç - com sempre he estat - ser dóna -com sempre he estat- , ser jo - com sempre he estat-.
Tot i les ferides a l´ànima , encara tinc ganes de riure i de viure la vida.
Sé que , com una espurna, puc durar només uns pocs segons fora del foc. Però només per aquests segons de llibertat val la pena arriscar-se.
Ara, sento necessitat d´escriure.

espurnadagost@gmail.com