Assaborint-te

Un relat de: espurnadagost

T´abraço suaument.
Jugo amb els teus cabells rinxolats. Et beso el font, façana de la teva raó.
Baixo fins la comissura dels llavis, prop del teu clotet de préssec.
Petonejo la teva boca amaduixada i n´expremo el suc.
La punta de la llengua llisca en suaus moviments sobre la teva llengua de confit.

La serotonina es dispara i , incontrolable, fa que el meu cos senti el desig de posseir més dolçor.

Més desig de menjar-te, més desig de xuclar-te.

M´apropo a la teva orella per tastar el lòbul de taronja, mentre et dic fluixet com em sento de bé al teu costat.

T´acarono el pit amb tendresa. Amb petites mossegades baixo molt lentament fins el teu ventre.

Assaboreixo el teu cos, sense presses. Com si fos la última vegada que ens trobem.

Suor.

La barreja de gust i salat engreixa la bèstia del meu desig.

Els moviments sinuosos es van fent rítmics acabant en una osmosi de fluids.

Pessigolles a l´estómac i al cervell.
Vessaments de plaer.

I amb les galtes ardents, en un moment que voldria que no acabés mai, et xiuxiuejo a cau d´orella el molt que t´estimo.



Comentaris

  • Bonica[Ofensiu]
    free sound | 15-11-2011 | Valoració: 10

    manera de mostrar el desig, de dir un t'estimo sense barreres...
    Segueix assaborint tots els plaers que ens dóna la vida, i moltes gràcies pel comentari!!!
    Segueix espurnejant!!!

l´Autor

Foto de perfil de espurnadagost

espurnadagost

12 Relats

28 Comentaris

14368 Lectures

Valoració de l'autor: 9.93

Biografia:
Tant se val qui sóc o qui he estat durant tot aquest temps. He viscut el bo i el dolent.

Voldria començar una nova vida fora d´aquest foc que m´està cremant.
Aspiro a ser feliç - com sempre he estat - ser dóna -com sempre he estat- , ser jo - com sempre he estat-.
Tot i les ferides a l´ànima , encara tinc ganes de riure i de viure la vida.
Sé que , com una espurna, puc durar només uns pocs segons fora del foc. Però només per aquests segons de llibertat val la pena arriscar-se.
Ara, sento necessitat d´escriure.

espurnadagost@gmail.com