Arma de destrucció massiva

Un relat de: Vicent Terol
Era un mestre en l'art d'engegar rumors amb intenció destructiva. Míssils teledirigits que tardaven un temps en complir la seua missió, però amb una efectivitat quasi infal·lible.

Emprava aquesta arma, sobretot, a la feina. La seua capacitat perceptiva li permetia de calcular el camí que la murmuració anava a seguir, les modificacions a què anava a ser sotmesa i, finalment, l'impacte sobre la persona a abatre. Com un complex joc d'escacs.

Ho feia amb tal naturalitat que ningú no sospitava mai de les seues intencions. Assaboria en silenci les victòries, aparentant ser aliè a tot.

Un dia, la seua estratègia fracassà per complet, rebent el tret llançat com un bumerang. La condició de telèpata del seu enemic va ser determinant per a que acabara expulsat del treball i condemnat moralment per tots els companys.

Comentaris

  • crohnic | 21-06-2011

    Una bona lliçó pel protagonista de la història... A vegades s'ha d'anar en compte, perquè les accions que utilitzem contra els altres es poden tornar en contra nostre...
    Un bon microrelat!!

l´Autor

Foto de perfil de Vicent Terol

Vicent Terol

127 Relats

380 Comentaris

103079 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Tinc un llibre amb 113 microrelats, editat per "El Toll". Es diu Capsa de bombons.

Fusió de fotografia i microfragments a microfragments.

Escrits variats i altres coses a L'aixeta.


Per contactar: surfinpop@gmail.com