Amateur

Un relat de: Iona
Les carabasses col·leccionades en educació física durant l'etapa escolar, confirmaven la meva pocatraça en aquesta competència. Fins i tot, molts malsons d'infància i joventut, tingueren a veure amb quilomètriques pistes d'atletisme i estrafolàries pilotes de bàdminton.

Però ara, ja no em valien excuses. El sobrepès i el colesterol, feren que la recomanació del metge passés a ser una obligació. Tocava fer una mica d'exercici.

Tant família com amics, em pressionaren perquè fes cas. I jo, per fingir interès, però amb l’objectiu d'allunyar al màxim el moment d’iniciar-me, vaig començar elaborant una exhaustiva llista de pràctiques esportives, per després poder anar descartant i trobar possibles candidates.

Finalment, només hi quedà un nom. El resultat em va satisfer, no hi veia risc de lesions, intuïa que no em caldria entrenador i podria practicar-ho tranquil·lament a la sala d’estar. Però va ser comunicar-ho a casa i quedar ben retratat. L’elecció havia estat fruit de la meva ignorància en temes esportius.

Però això sí, mai ningú em podrà robar l'emoció que vaig sentir el primer cop que vaig llegir el nom d'aquest esport. Jo pensant que derivava de la paraula cultura, i es veu que el culturisme no hi té res a veure.

Comentaris

  • Hola Iona: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 16-12-2021 | Valoració: 10

    Espere que no t'enfades. És que volia posar-te un 10, que realment és molt bo i original el teu relat "Amateur". Es mereix un 100 també.
    Gràcies per compartir.

  • Emoció del primer esport. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 16-12-2021 | Valoració: 9


    Culturitzaves la ment i el cor, des de jove, fins que vas arribar a fer culturisme. Un relat molt original. Sort en el concurs.
    Bon Nadal.
    Saluts.

  • Culturitzar-se[Ofensiu]
    Laila | 06-12-2021

    Perdó, volia dir que culturitza cos i ment.

  • Culturitzar-se[Ofensiu]
    Laila | 06-12-2021

    Jo prefereixo el significat que li donava la protagonista també. No sé si es pot considerar un esport, però traginar llibres amunt i avall culturitza la ment i la ment.

  • Cultur-isme?[Ofensiu]
    Atlantis | 05-12-2021

    A vegades les paraules ens confonen. Ben trobada la confusió i el relat.

  • Esport i cultura[Ofensiu]
    Montseblanc | 04-12-2021

    Em sembla que el protagonista, a part de fer una mica d'esport, també haurà d'agafar el diccionari de tant en tant hahaha.

  • Tan pensar-hi[Ofensiu]
    Prou bé | 04-12-2021

    I s'equivoca! Original relat! Sort!
    Amb total cordialitat

  • capficada | 03-12-2021 | Valoració: 10

    Bon gir al tema! ;)

  • Sempre s'aprenen coses noves[Ofensiu]
    kefas | 02-12-2021

    Sabia d'aquesta pràctica turística, però ignorava que és un esport.
    Així no cal anar a Tailàndia per practicar-lo?

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament, entra a concurs.
    Gràcies per participar.

    Comissió XII Concurs ARC de microrelats

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Iona

Iona

83 Relats

320 Comentaris

28456 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Durant el confinament vaig provar això que en diuen escriure i ves per on em va agradar. Ara, novella en el món de l'escriptura, vaig fent, desfent i aprenent.

El meu blog: Despullant sentiments de Iona

A Instagram: @lecturesxgaudir