Allà on tot pareix ser normal..

Un relat de: Marteta
Allà on diuen que existeix la justicia però només uns pocs creuen en ella.
Allà on volen traçant imatges celestials els ocells, però ja ningú els admira.
Allà on els individus van caminant sumisos davant un igual però superior a ells.
Allà on tot pareix seguir igual, però que alhora està en continu canvi, fins que faci un tomb.
Allà on tot està regit pels números, i les lletres queden cada cop més i més desplaçades cap a la més infinita de les ignoràncies.

Sí, allà on els camps verds aviat s'urbanitzaran.
Allà on vivim acord a la moda, dient que sí al que ens convé, i callant-nos el que tant ens fa mal.

Comentaris

  • Marteta...[Ofensiu]
    Annalls | 21-05-2013

    ... ja et queda temps per estudiar? Em despisto un moment i la Marteta a tornat a publicar , com sempre amb tan d'enteniment. Com diu l'Eloi guarda l'esperança... no se si dir-te en que el mon cambiarà... (ho he pensat tantes vegades...) però si que trobaràs persones que et faran veure que la raça humana va la pena.!
    Una abraçada
    Anna

  • Eloi Miró | 21-05-2013 | Valoració: 10

    Per cert... m’he descuidat de dir-te que l’esperança és la que m'esvaeix els núvols!!

    Gràcies

    Eloi

  • Aqui o més enllà. [Ofensiu]
    Eloi Miró | 21-05-2013

    Breu però crític. El món i la societat se’ns menja més cada dia... en certa manera és llei de vida, però depèn de nosaltres que vagi cap a una banda o una altre. Si t’he de ser sincer, pel que narres en el teu relat és més interessant l’aquí i el més enllà que no pas l’allà.

    Una abraçada Marteta (i no deixis mai la teva força literària)

    Eloi

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

166079 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.